eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaDostawa oleju opałowego, oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Nadleśnictwa Oława, ul. Lipowa 8, Bystrzyca, na rok 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500009121-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława: Dostawa oleju opałowego, oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Nadleśnictwa Oława, ul. Lipowa 8, Bystrzyca, na rok 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3036724, 3036725, e-mail joanna.kaczmarek@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego, oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Nadleśnictwa Oława, ul. Lipowa 8, Bystrzyca, na rok 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.63.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw: oleju opałowego, oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Nadleśnictwa Oława z/s Bystrzyca, ul. Lipowa 8, na rok 2018. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - oleju opałowego dla celów grzewczych, w maksymalnej ilości 16000 litrów - oleju napędowego, w maksymalnej ilości 56000 litrów - benzyny bezołowiowej, w maksymalnej ilości 50 litrów, dla Nadleśnictwa Oława, z/s w Bystrzycy przy ul. Lipowej 8, 55-200 Oława, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. Zamawiający informuje, iż podane powyżej ilości oleju opałowego i paliw stanowią wyłącznie wartości szacunkowe, podane dla potrzeb określenia ceny 1 litra oleju opałowego oraz paliw, oferowanych przez wykonawcę i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegającej na zmniejszeniu bądź zwiększeniu dostaw paliwa w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 20 % w stosunku do poszczególnych części zamówienia. Zmiana ilości zamawianego w ten sposób paliwa nie wpłynie na zmianę warunków umowy. W związku z tym, dla ułatwienia kalkulacji zaoferowanych cen, Zamawiający informuje, iż gwarantuje Wykonawcom nabycie paliwa na poziomie nie mniejszym niż - 80 % wartości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.1 SIWZ - 80 % wartości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.2 SIWZ - 80 % wartości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.3 SIWZ W ramach zastosowania prawa opcji, Zamawiający infonnuje również o możliwości skorzystania z opcji zlecenia Wykonawcy dostaw obejmujących przedmiot niniejszego zamówienia, w zakresie przekraczającym wartości określone w pkt. 3.2. SIWZ, na poziomie nie większym niż: - 20 % ilości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.1 SIWZ - 20 % ilości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.2 SIWZ - 20 % ilości paliwa przewidzianego do zakupu w pkt. 3.2.3 SIWZ Dostawy paliwa będą odbywać się na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności. Należności za dostarczone paliwo, będą regulowane przelewem, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w dniu dostawy paliwa do Zamawiającego. Zamawiający wymaga każdorazowo dostarczenia Zamawiającemu oryginału faktury VAT, najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu dostawy. Termin płatności faktur (minimum 14 dni i maksymalnie 30 dni), stanowi dodatkowe - poza cenowe, kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134220-5


Dodatkowe kody CPV: 09135000-4, 09132200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymaga dostaw oleju napędowego zgodnego z normą PN - EN 590. Zamawiający wymaga dostaw benzyny bezołowiowej zgodnej z normą PN - EN 228. Wykonawca zobowiązany będzie do dostaw przedmiotu zamówienia na każdorazowe żądanie Zamawiającego, nie później niż w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Dostawy przedmiotu zamówienia będą wykonywane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw. Dostarczający paliwo przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania paliwa z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania paliwa z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego paliwa. Dostawy będą się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 14.00. Wykonawca określając w składanej ofercie cenę ofertową brutto, zobowiązany jest do przedstawienia jej wg. następującego wzoru: Co = Cp + Mw - Rw, gdzie: o Cp - cena za 11. na dzień składania oferty wg. oficjalnego cennika jednego z producentów występujących w obrocie gospodarczym, z podaniem nazwy producenta, o Mw - marża Wykonawcy wyrażona w "zł", o Rw - rabat Wykonawcy udzielany Zamawiającemu wyrażony w "zł", Zamawiający z uwagi na możliwe wahania cen rynkowych, dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany ceny za 1 litr paliwa z uwagi na zmianę ceny rynkowej przez oferowanego producenta paliw, natomiast wysokość udzielonego rabatu nie może ulec zmianie w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to również, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części usług podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewał, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 255872.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH. SAREL Ryszard Sabik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tańskiego 26
Kod pocztowy: 55-220
Miejscowość: Jelcz - Laskowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314723.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 314723.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314723.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.