eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12

Ogłoszenie nr 500009547-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619631-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29041402400000, ul. ul. Sandomierska 249, 25330 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 333 50 61, e-mail zielen@poczta.interbit.com.pl, faks 41 333 50 61 wew. 209.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zielen.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

28/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część I - Trumny i krzyże, Część II - Trumny ekskluzywne. Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że Zamawiający gwarantuje odbiór tylko minimalnych ilości, które określone są w kolumnie 4 Formularza cenowego - załącznik nr 3. Natomiast wielkości maksymalne, określone w kolumnie 5 Formularza cenowego to wielkości, które Zamawiający może odebrać w trakcie realizacji umowy oraz mają posłużyć do wyceny Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium Jakość i estetyka. Rodzaj próbki: Część I - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego pkt 1.1. załącznika nr 1 Charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz krzyż duży pkt 5.1. załącznika nr 1. Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone pkt 1.3. załącznika nr 1 Charakterystyka przedmiotu zamówienia. Dostarczenie i ocena próbki: a)Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych 25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249; Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy. b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium Jakość i estetyk. c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39296100-4


Dodatkowe kody CPV: 39296000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trumny i krzyże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182042.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STOL-TRUM Władysław Pęciak
Email wykonawcy: stoltrum@interia.pl
Adres pocztowy: Biała 67
Kod pocztowy: 98-332
Miejscowość: Rząśnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 234403.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234403.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234403.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trumny ekskluzywne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17493.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STOL-TRUM Władysław Pęciak
Email wykonawcy: stoltrum@interia.pl
Adres pocztowy: Biała 67
Kod pocztowy: 98-332
Miejscowość: Rząśnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23247.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23247.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23247.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.