eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceKonserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12

Ogłoszenie nr 500010352-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.

Gmina Miasto Siedlce: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635097-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Skwer Niepodległości 2, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 794 37 86, e-mail rzp@um.siedlce.pl, faks 25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F-RZP.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego (ok. 6542 szt. opraw oświetleniowych). Zakres zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji oświetlenia będzie należało: 1. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dotyczących funkcjonowania oświetlenia (prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Siedlce administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 2. Wykonywanie co najmniej 2 razy w miesiącu oględzin całości oświetlenia. Protokoły z oględzin należy przekazywać niezwłocznie do Wydziału Dróg Urzędu Miasta Siedlce ul. Krystyny Osińskiej 6. 3. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o awarii, które będą obejmowały : a. wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, zapłonników w oprawach, b. wymianę uszkodzonych bezpieczników w sieci oświetleniowej, c. wymianę lub naprawę uszkodzonych tabliczek i gniazd bezpiecznikowych, d. naprawy elementów obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych po przyjęciu reklamacji o uszkodzeniu lub awarii, e. wymianę uszkodzonych, zużytych elementów obudowy lub wyposażenia szaf oświetleniowych, f. wymianę lub remont uszkodzonych słupów i wysięgników. 4. Dokonywanie zabezpieczeń i napraw pilnych ( przystąpienie do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 0,5 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia ), które będą obejmowały : a) natychmiastowe zabezpieczanie: skutków dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego, kolizji drogowych i klęsk żywiołowych, b) natychmiastowe usuwanie awarii sieci oświetleniowej ( układu sterowania ) polegających na świeceniu oświetlenia w trakcie dnia 5. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym : a. utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych (utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników ), b. utrzymanie w należytym stanie szaf oświetleniowych, c. zabezpieczanie i malowanie elementów metalowych oświetlenia: słupów, wysięgników, konstrukcji, drzwiczek i obudów szaf oświetleniowych wykazujących oznaki korozji, d. utrzymanie w należytym stanie i konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, e. sprawdzanie stanu ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, f. ustawianie i regulacja zegarów astronomicznych. 6. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia. 7. Prowadzenie dokumentacji technicznej oświetlenia ulicznego. 8. Magazynowanie i prowadzenie magazynu dla zdeponowanych opraw, wysięgników i innych materiałów oświetleniowych przeznaczonych dla modernizacji oświetlenia oraz materiałów z demontaży przeznaczonych do ponownego wykorzystania. 9. Usuwanie skutków: kolizji drogowych, dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego i klęsk żywiołowych ( po uprzednim zgłoszeniu do policji i UM ). 10. Występowanie do policji o ustalenie sprawców uszkodzeń urządzeń oświetlenia oraz do firm ubezpieczeniowych w celu odzyskania odszkodowań za naprawy. 11. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający w takich przypadkach dostarczy na swój koszt komplet materiałów. 12. Współpraca z Zamawiającym w celu uporządkowania oświetlenia poprzez przełączanie zasilania opraw oświetleniowych z fazy całonocnej na zasilanie z faz północnych i odwrotnie. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. 13. Współpraca z Zamawiającym w celu przezbrojenia i konserwacji opraw oświetleniowych z demontaży do ponownego wykorzystania. Brakujące materiały do przezbrojenia (np. stateczniki i kondensatory) dostarczy Zamawiający. 14. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznych sprawozdań z prowadzenia konserwacji oświetlenia do Wydziału Dróg UM Siedlce. Sprawozdania muszą zawierać szczegółowe informacje o wykonanych czynnościach i zużytych materiałach związanych z konserwacją oświetlenia drogowego. 15. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę za nieuzasadnione załączenie oświetlenia ulicznego w okresie dnia w wysokości 1500,00 zł za każde stwierdzone jednorazowe uchybienie. Powyższe nie dotyczy awarii sieci oświetleniowej zgłoszonych do Zamawiającego i usuniętych bezzwłocznie. 16. Wykonawca będzie pracował w oparciu o instrukcję współpracy opracowaną przez PGE - Rejon Energetyczny i uwzględni koszty dopuszczeń do pracy na sieci oświetleniowej napowietrznej i kablowej. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.), wymaga, aby osoby wykonujące czynności określone w przedmiocie zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w każdym roku wykonywania umowy, w terminie do 30 kwietnia, oświadczenie o zatrudnieniu pracownika wykonującego czynności na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osoby oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365043.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADO" Andrzej Mróz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 3
Kod pocztowy: 08-330
Miejscowość: Kosów Lacki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 383760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 383760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439110.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.