To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-12
Ogłoszenie nr 500010404-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: Dostawa sprzętu jako wyposażenie pracowni szkolnych dla szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Jarosławskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr WND-RPPK.09.04-00-18-0020/16 pod nazwą "Bliżej rynku pracy - kompleksowy program edukacji zawodowej w Powiecie Jarosławskim" realizowany przy współfinansowaniu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie działanie 9.4. Poprawa jakości kształcenia zawodowego. Umowa o dofinansowanie nr RPPK.09.04-00-18-0020/16-00 z dnia 28. 11. 2016.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614817-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 65090030600000,
ul. ul. Jana Pawła II
17,
37500
Jarosław, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 246 200, e-mail
incest@powiat.jaroslaw.pl, faks
166 246 249.
Adres strony internetowej (url): http://www.jaroslaw.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jako wyposażenie pracowni szkolnych dla szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Jarosławskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa sprzętu jako wyposażenie pracowni szkolnych dla szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Jarosławskiego " 2. Zamówienie podzielone jest na VIII części: 1) Część I - Dostawa sprzętu do pracowni weterynaryjnej: 244 - ZSLiT - analizator biochemiczny 1 szt. Cieplarka laboratoryjna 1 szt. Analizator moczu 1 szt. Analizator do hematologii 1 szt. Laryngoskop 1 szt. Wziernik dla małych zwierząt 1 szt. Rozwieracz kantarowy dla koni 1 szt. 245 - ZSLiT - Stetoskop 10 szt. Otoskop 1 szt. Rozwieracz pyska dla psów 2 szt. Agar odżywczy 10 szt. Cylinder miarowy 1 szt. Zlewka niska 1 szt. Zestaw do autopsji 1 szt. 2) Część II - Dostawa sprzętu do pracowni piekarsko - cukierniczej,: 239 - ZSSCHiO - półki/regały 2 szt. Waga elektroniczna 1 szt. Stół piekarski 1 szt. Miesiarka 1 szt. Robot kuchenny 3 szt. Waga 3 szt. Dzielarka do bułek 1 szt. Wózek do blach 1 szt. Zestaw form cukierniczych 3 kpl. Piec konwekcyjno piekarski 1 szt. Piec cukierniczy 1 szt. Komora rozrostowa 1 szt. Piec do pizzy 1 szt. Zestaw do pracy z czekoladą 3 kpl. Naświetlacz do jaj 1 szt. Stoły robocze z półkami i zasuwanymi drzwiami 6 szt. Umywalka 2 szt. Zlew 3 szt. Płyta kuchenna gazowa czteropalnikowa 5 szt. Okap kuchenny 3 szt. Okap do pieców 2 szt. Podgrzewacz do wody 2 szt. 240 - ZSSCHiO - termometr 4 szt. Higrometr 1 szt. Mikser 3 szt. Maszynka do mięsa 3 szt. Blender 3 szt. Sita 3 szt. Koszyk wiklinowy 10 szt. Garnki 3 kpl. Miski 3 kpl. Miarki 3 kpl. Blachy 10 szt. 3) Część III - Dostawa sprzętu do pracowni gastronomicznej, 231 - SOSW - stół z komorą umywalki 1 szt. Stół z blatem roboczym (zlew, szuflady, szafka zamykana) 3 szt. Stół z komorą zlewu, komora basenową, szafką zamykaną 1 szt. Okap centralny 3 szt. Lodówka 1 szt. Płyta gazowa 3 szt. Piekarnik elektryczny 3 szt. 232 - SOSW - bateria zlewozmywakowa 4 szt. Bateria umywalkowa 1 szt. Mikser ręczny elektryczny 2 szt. 4) Część IV - Dostawa sprzętu do pracowni krawieckiej - 210 - ZSLiT - maszyna do szycia typu overlock 2 szt. Maszyna do szycia łańcuszkowa 1 szt. Stanowiska prasowalnicze 2 kpl. Manekiny krawieckie 4 kpl. 5) Część V - Dostawa sprzętu do pracowni gazownictwa i pracowni budowlanej - 233 ZSBiO - pompa ciepła powietrze/woda 1 szt. Zestaw solarny 1 kpl. Próżniowy kolektor słoneczny 1 szt. zestaw z turbiną wiatrową o poziomej osi obrotu on-grid turbina 1kW, inwerter z kontrolerem - 1 kpl. Turbina wiatrowa 1 szt. Ogniwo słoneczne polikrystaliczne 1 szt. Ogniwo słoneczne monokrystaliczne 1 szt. Wielofunkcyjny miernik do instalacji elektrycznych 1 szt. Multimetr cyfrowy 2 szt. Zasilacz laboratoryjny 1 szt. Zestaw do badania maszyn elektrycznych 1 kpl. 237 ZSBiO - zestaw klocków do ćwiczeń wiązań budowlanych 8 kpl. 6) Część VI - Dostawa zestawu komputerowego,: 239 - ZSSCHiO - zakup zestawu komuterowego 1 kpl. Zakup drukarki 1 szt. 7) Część VII - Dostawa sprzętu do pracowni fototechnicznej, dostawa dronów: 213 - ZSLiTdron do filmowania 1 szt. Dron do szkolenia 2 szt. 214 - ZSLiT - materiały eksploatacyjne do dronów - pakiet zasilający, silniki, elementy amortyzujące 1 kpl. 222 - ZSTiO - dron 1 szt. 8) Część VIII - Dostawa sprzętu do pracowni fototechnicznej: 215 ZSLiT - powiększalnik z transformatorem i obiektywem 1 kpl. Maskownice 1 kpl. Aparat analogowy 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44423000-1
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33110000-4, 33190000-8, 39221000-7, 39141000-2, 42214100-0, 39151200-7, 42715000-1, 39713211-5, 42511100-2, 42511200-3, 44512000-2, 30200000-1, 30231300-0, 30232100-5, 48000000-8, 34711200-6, 38651000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Dostawa sprzętu do pracowni weterynaryjnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 4 grudnia 2017 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła (nie została złożona) żadna oferta na wykonanie Części I zamówienia. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w zakresie Części I zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z uwagi na brak ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Mając na względzie powyższe fakty, unieważnienie postępowania w zakresie Części I zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych jest w pełni uzasadnione (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Dostawa sprzętu do pracowni piekarsko - cukierniczej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113821.14
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTIMAL GASTRO Danuta Podulka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157436.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Dostawa sprzętu do pracowni gastronomicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28780.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTIMAL GASTRO Danuta Podulka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30591.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - Dostawa sprzętu do pracowni krawieckiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18699.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - Dostawa sprzętu do pracowni gazownictwa i pracowni budowlanej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Po zapoznaniu się z ceną jedynej oferty złożonej na wykonanie Części V zamówienia stwierdzono, że cena wykonania Części V zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę w złożonej ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia o 52 234,44 zł. Na sfinansowanie Części V zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę nie wyższą niż 49 280,00 zł, a cena złożonej oferty wynosi 101 514,44 zł. W związku z powyższym Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie w zakresie Części V zamówienia. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Z uwagi na fakt, że przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą "Bliżej rynku pracy - kompleksowy program edukacji zawodowej w Powiecie Jarosławskim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX - Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zachodzą zatem przesłanki do unieważnienia postępowania w zakresie Części V zamówienia na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Mając na względzie powyższe fakty, unieważnienie postępowania w zakresie Części V zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych jest w pełni uzasadnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - Dostawa zestawu komputerowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4349.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5954.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII - Dostawa sprzętu do pracowni fototechnicznej, dostawa dronów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27317.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII - Dostawa sprzętu do pracowni fototechnicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15477.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2024 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.