Ogłoszenie z dnia 2018-01-15
Ogłoszenie nr 500011294-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.: Budowa zbiorników retencyjnych wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Baninie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624000-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500072992-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 220793020,
ul. Pod Otomino
44,
83-330
Żukowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 (58) 586 75 86, e-mail
k.redzimska@skzukowo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.skzukowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zbiorników retencyjnych wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Baninie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/15/R/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorników retencyjnych Z - I i Z - II wody pitnej wraz z pompownią wody II stopnia (zestaw 1 i 2) oraz niezbędną infrastrukturą w Stacji Uzdatniania Wody w Baninie. 2. Dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę obejmuje budowę dwóch (Z-1, Z-2) zbiorników retencyjnych na wodę o poj. V=200m3 (jeden zbiornik), pompowni wody II stopnia (zestaw 1 i 2) oraz instalacji między obiektowych na terenie działki o nr ew. gr. 51/3, 58/5 ,58/8 w miejscowości Banino. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa dwóch zbiorników retencyjnych na wodę: zbiornik Z - I i Z - II wraz z pompownią wody II stopnia (zestaw 1 i 2) oraz niezbędną infrastrukturą, zgodnie z załączonym rysunkiem do dokumentacji projektowej. 3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: a) budowę zbiorników retencyjnych wody pitnej Z - I i Z - II: o zbiornik stalowy Ø 5,94 m, H= 9,60 m, V=200 m3 - 2 szt., o orurowanie + sonda + fundament + czujnik włamania + opaska bet., b) budowę instalacji wodociągowej: o z rury PE Ø 160 o długości 117,70 m, o z rury PE Ø 200 o długości 6,7 m, o z rury PE Ø 225 o długości 19,80 m, o z rury PE Ø 250 o długości 15 m, c) budowę instalacji kanalizacyjnej: o z rury PE Ø 160 o długości 2,60 m, o z rury PE Ø 200 o długości 10,70 m, o z rury PCV Ø 200 o długości 9,50 m, o z rury PCV Ø 250 o długości 42,90 m, o studnia bet. Ø 1200 - 2 szt., o studnia PCV Ø 600 - 1szt., o studnia PVC Ø 425 - 3 szt., d) budowę instalacji wodociągowej wewnętrznej: o z rury stalowej nierdzewnej Ø 200 o długości 16 m, o przepływomierz elektromagnetyczny Ø200 - 2 szt., o przesył parametrów pracy SUW do Spółki Komunalnej 1 kpl., e) budowę zestawu pompowego II stopnia: o zestaw 1: wymagana wydajność Q max=120m3/h przy ciśnieniu za zestawem h=5,5 bar, liczba pomp - 4 szt. (3pompy podają 100% wydajności, 1 pompa awaryjna), moc zainstalowana 44,0 kW; o zestaw 2: wymagana wydajność Q max = 120m3/h przy ciśnieniu za zestawem h=6,5 bar, liczba pomp - 4 szt. (3 pompy podają 100% wydajności 1 pompa awaryjna), moc zainstalowana 60 kW; o instalacja sanitarna wewnętrzna; o instalacja elektryczna. 3. Zbiorniki retencyjne będą służyły do magazynowania wody pitnej, co pozwoli wyrównać deficyt wody i zapewni ciągłość dostaw w gminnym systemie wodociągowym w okresach maksymalnego rozbioru wody. 4. W sytuacji, gdy w opisach przedmiotu zamówienia występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Jeżeli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy pzp zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, a w szczególności: o obsługa sprzętu o prace montażowe o wykonanie robót ziemnych o wykonanie prac elektrycznych o wykonanie prac sanitarnych o wykonanie wykopów i ich zasypywanie na podstawie umowy o pracę. 7.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest wobec wykonawcy lub podwykonawcy do wykonywania czynności kontrolnych. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek); d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu, zanonimizowanego, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 7.3 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 7.4 Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Kontrola może zostać przeprowadzona przez przedstawicieli zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie. Ponadto w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45247270-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1018982.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stanisław Hirsz Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1031338.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kusocińskiego i Bema w Tczewie
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Modrzewiowej i Kasztanowej w Krakowie.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.