To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012769-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie: Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d. Etap 1.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538689-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600180,
ul. Al. Piłsudskiego
12,
35-075
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 675 000, e-mail
MB_zampubl_rzeszow@zus.pl, faks
178 523 638.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d. Etap 1.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35000/271/03/2017/ADG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d. Etap 1. Roboty będą wykonane na podstawie posiadanej dokumentacji firmy "Pracownia Projektowo-Kosztorysowa Nadzór i Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Dec", która zawiera projekt budowlany w/w zadania, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W ramach zadania należy wykonać: - demontaż i budowa nowego podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych - demontaż i budowa nowego zadaszenia nad wejściem głównym - demontaż istniejącego docieplenia zewnętrznego i montaż nowych warstw dociepleniowych - demontaż okien i drzwi zewnętrznych i montaż nowych okien i drzwi zewnętrznych - demontaż i montaż nowych parapetów i szpalet wokół okien i drzwi - nową wyprawę warstwową elewacyjną - nowe rury spustowe z blachy ocynkowanej - wymianę pokryć murów ogniowych pasów pod i nadrynnowych - izolację z wełny mineralnej na poddaszu o grubości 300mm - demontaż instalacji odgromowej i uziemiającej - montaż modułów fotowoltaicznych oraz całego osprzętu do fotowoltaiki - niezbędne pomiary elektryczne - dostarczyć niezbędne materiały dotyczące fotowoltaiki w celu podpisania umowy z zakładem energetycznym Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót / kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert "równoważnych" z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń "równoważnych" Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ która zawiera: - projekty wykonawcze - przedmiary robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robot. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia stosownie do art. 36 a ust. 2 ustawy. 2.1.4. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na: - pracach rozbiórkowych - pracach izolacyjnych - pracach konstrukcyjno-montażowych - pracach instalacyjnych - robotach ogólnobudowlanych - robotach wykończeniowych - utrzymaniu porządku na terenie budowy 2.1.5. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty nie uciążliwe dla pracy ZUS będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ZUS tj. od 7:00 do 15:00. Roboty uciążliwe dla pracy ZUS mają być realizowane poza godzinami pracy ZUS. Zamawiający wymaga dostosowania podjazdu oraz przejść komunikacyjnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45233000-9, 45421100-5, 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d. Etap 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
679172.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
585763.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.