To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012832-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika: PRZYGOTOWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA DZIECI W POSTACI DWUDANIOWYCH OBIADÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534661-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika, Krajowy numer identyfikacyjny 138500200000,
ul. ul. Mokra
,
95200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 2150725 w.22, e-mail
adamczesia@op.pl, faks
422 264 854.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp3pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA DZIECI W POSTACI DWUDANIOWYCH OBIADÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie z własnych produktów i półproduktów w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonym do tego miejscu gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu dla dzieci - uczniów oraz pracowników Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Pabianicach. Zamawiający zakazuje realizacji przedmiotu zamówienia w formie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Pabianicach. Wyjątkiem są sytuacje długotrwałych awarii (np. prądu, wody, gazu) oraz w sytuacjach klęsk żywiołowych dopuszcza się dostarczenie gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu dla dzieci Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Pabianicach w postaci usługi cateringowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowywania i sprzedaży obiadów osobom trzecim, z zastrzeżeniem, iż sprzedaż będzie dokonywana z zachowaniem przepisów skarbowych, formalnych oraz wszelkich innych przepisów dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności prowadzenia żywienia zbiorowego (HACCP). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Termin realizacji zamówienia: od 04.09.2017 roku do dnia 29.06.2019 roku (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych lub dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych), z zastrzeżeniem możliwości udostępnienia pomieszczeń w celu przygotowania się do realizacji przedmiotu zamówienia już od dnia 01.08.2017 roku. 4. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur. b) sposób rozliczeń - wynagrodzenie powykonawcze, obliczone jako iloczyn wykonanej usługi (szt.) i ceny jednostkowej usługi, podanej przez Wykonawcę na etapie ofertowania, pomniejszonej o wartość "wsadu do kotła" - która będzie zbierana bezpośrednio przez Wykonawcę od rodziców/opiekunów. c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 55320000-9, 55322000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261951.22
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "JAPAJA" Patrycja Karasińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
966600,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3709E w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zdziechów - Kazimierz
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.