To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012879-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Gmina Wolsztyn: Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547868-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003946-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wolsztyn, Krajowy numer identyfikacyjny 97077070600000,
ul. Rynek
1,
64-200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 45 00, e-mail
inwestycje@wolsztyn.pl, faks
68 347 45 90.
Adres strony internetowej (url): bip.wolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KOS.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna. Zasady funkcjonowania SPP określa: Uchwała Rady Miejskiej w Wolsztynie Nr X/84/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 08 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia". Do zadań wykonawcy należy: 1.Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wolsztynie, w tym m.in.: - właściwe oznakowanie Strefy Płatnego Parkowania w oparciu o zatwierdzone i ujednolicone przez Wykonawcę Projekty Organizacji Ruchu udostępnione przez Zamawiającego oraz bieżąca odnowa oznakowania pionowego i poziomego, w tym z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w czasie trwania umowy. Ujednolicony i opracowany przez Wykonawcę projekt winien uwzględniać wszelkie zmiany organizacji ruchu wprowadzone w SPP w latach 2015-2017 (wersja ostateczna - obowiązująca), - wyposażenie i zamontowanie na swój koszt w Strefie Płatnego Parkowania (SPP) 15 szt. urządzeń ( parkomatów) do pobierania opłat parkingowych, - uruchomienie Biura Obsługi SPP, 2. Prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia. 3. Wdrożenie i obsługa systemu rozliczania rzeczywistego czasu postoju w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. 4. W sposób ciągły dbanie o czystość miejsc postojowych w SPP, t.j. zbieranie na bieżąco wszelkich zanieczyszczeń stałych, w tym: niedopałki papierosów, wyrzucone opakowania, psie odchody, liście, itp. oraz odśnieżanie tych miejsc w sposób umożliwiający parkowanie pojazdów. 5. Wdrożenie systemu informacji parkingowej w obrębie Rynku (41 miejsc parkingowych). Zamawiający informuje, iż obecnie na terenie miasta Wolsztyna funkcjonuje Strefa Płatnego Parkowania wyposażona w 15 parkomatów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63712400-7
Dodatkowe kody CPV: 79941000-2, 38730000-1, 51214000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
746720.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: City Parking Group S.A
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
970512.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.