To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012990-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Dostawa sprzętu komputerowego,
Dostawa urządzeń dla sieci komputerowej,
Dostawa pamięci masowej do macierzy dyskowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538758-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bytomska
84,
41940
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 939 379, e-mail
um@um.piekary.pl, faks
32 287 22 69.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, Dostawa urządzeń dla sieci komputerowej, Dostawa pamięci masowej do macierzy dyskowej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271-51/ORg/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Komputer PC w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I - 20 sztuk ; Monitor LCD - typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II - 20 sztuk ; Zasilacz bezprzerwowy UPS w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. III - 30 sztuk ; Notebook - typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IV - 8 sztuk; Notebook - typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. V - 3 sztuki; Notebook - typ C w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VI - 1 sztuka; Notebook - typ D w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VII - 1 sztuka; Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VIII - 3 sztuki; Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IX - 3 sztuki; Drukarka laserowa kolorowa A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. X - 3 sztuki; Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XI - 1 sztuka ; Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XII - 5 sztuk ; Skaner sieciowy A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIII - 3 sztuki ; Skaner płaski A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIV - 2 sztuki ; Tablet 10.1 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XV - 2 sztuki ; Dysk do NAS w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVI - 5 sztuk ; Dysk SSD w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVII - 2 sztuki ; Replikator portów w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVIII - 3 sztuki ; Pamięć RAM w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIX - 2 sztuki ; Zasilacz do notebooka 65W w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XX - 1 sztuka ; Monitor LCD - typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXI - 2 sztuki ; Monitor LCD - typ C w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXII - 1 sztuka ; Część 2 Przełącznik sieciowy 48-portowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I - 1 sztuka ; Przełącznik sieciowy 24-portowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II - 1 sztuka ; Przełącznik sieciowy 12-portowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. III - 1 sztuka ; Przełącznik sieciowy 8-portowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IV - 10 sztuk ; Router w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. V - 1 sztuka ; Router UTM w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VI - 1 sztuka ; Zasilacz serwerowy UPS w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VII - 2 sztuki ; Część 3 Dysk 2,5 cala w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I - 7 sztuk ; Dysk 3,5 cala w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II- 9 sztuk ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. II. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Urządzenia komputerowe III. Rozwiązania równoważne. Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący równocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy PZP postępowanie unieważniono jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W postępowaniu nie wpłynęła na tę część żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń dla sieci komputerowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36585.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47883.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa pamięci masowej do macierzy dyskowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56910.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75787.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.