eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraPełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Piastów w celu utworzenia żłobka i klubu dziecięcego,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-14

Ogłoszenie nr 500013032-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.

Gmina Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Piastów w celu utworzenia żłobka i klubu dziecięcego,,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550942-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000, ul. ul. Mickiewicza 1, 56200 Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 443 644, e-mail poplawski@gora.com.pl, faks 065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.gora.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Piastów w celu utworzenia żłobka i klubu dziecięcego,,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.70.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,, Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Piastów w celu utworzenia żłobka i klubu dziecięcego,, Ogólne informacje o zakresie inwestycji, dla której nadzór nad realizacją stanowi przedmiot zamówienia. Budynek jest częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny wykonany w technologii uprzemysłowionej z elementów wielkopłytowych, o bryle rozczłonowanej, na planie litery "H". Złożony z dwóch bloków funkcjonalnych skomunikowanych łącznikiem. Obiekt przekryty częściowo stropodachem wentylowanym z odprowadzeniem wody wewnątrz konstrukcji budynku oraz stropodachem pełnym nad łącznikiem. Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy: 642,49 m2 - powierzchnia użytkowa: 1249,51 m2 - kubatura brutto budynku: 6650,09 m3 - wysokość budynku do kalenicy: 9,50 m - szerokość budynku: 27,89 m - liczba kondygnacji nadziemnych: 2 - liczba kondygnacji podziemnych: 1 - częściowo. W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano do wykonania następujące zakresy robót : rozbiórka ścianek działowych, roboty związane z remontem oraz zmianą sposobu użytkowania budynku w tym: roboty w piwnicy, roboty na parterze, roboty na I piętrze, wywóz gruzu, wyposażenie, roboty związane z elewacją, roboty związane z remontem dachu, roboty związane z wymianą stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, montaż windy zewnętrznej i platformy dla osób niepełnosprawnych, rozebranie istniejących instalacji wewnętrznych, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wodociągowej, wyremontowanie hydrantu zewnętrznego, wykonanie nowej instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, wykonanie instalacji solarnej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, wykonanie instalacji chłodzenia, wykonanie przyłącza cieplnego, instalacje WLZ, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalację zasilania obwodów gniazd, instalację zasilania obwodów oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację zasilania obwodów urządzeń sanitarnych, instalacje teletechniczne, instalacja wentylacji, instalacja odgromowa i uziemiająca, iluminacja budynku, istniejąca instalacja monitoringu pozostaje bez zmian, rozbiórka schodów i tarasów zewnętrznych oraz niwelacja skarp, rozbudowa istniejącego obiektu o klatkę schodową z konstrukcji aluminiowej wypełnionej szkłem oraz dźwig osobowy w obrębie wschodniego dziedzińca, wyznaczenie stanowisk postojowych, ogrodzenie działki zewnętrzne, placu zabaw wraz z małą architekturą: ławki, kosz na śmieci oraz stojak na rower, wyznaczanie miejsca gromadzenia odpadów komunalnych, drogi wewnętrzne, w tym droga pożarowa, wykonanie nowych schodów zewnętrznych, wykonanie nowych chodników i remont istniejących na terenie działki, rozbiórka części ogrodzenia na terenie działki i wykonanie nowego, wykonanie windy zewnętrznej oraz podnośnika dla osób niepełnosprawnych, wyrównanie terenu wokół placówki wraz z wysianiem trawy, prace porządkowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Kaczmarek, Biuro Usług Projektowych
Email wykonawcy: biuro@m3kaczmarek.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 41
Kod pocztowy: 63-840
Miejscowość: Krobia
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19500,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.