eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaZakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-14

Ogłoszenie nr 500013041-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.

Gmina Dębnica Kaszubska: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511274-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 91022-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dębnica Kaszubska, Krajowy numer identyfikacyjny 77097980300000, ul. ul. Zjednoczenia , 76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 81-31-623, e-mail J.krajewska@debnica.pl, faks 0-59 81 31 634.
Adres strony internetowej (url): www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPI.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów szkolno- biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz na Akademii Pomorskiej w Słupsku. ZADANIE 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych i logiki. ZADANIE 2 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z biologii, chemii i fizyki. ZADANIE 3 - zakup i dostawa doposażenia do sali terapeutycznej. ZADANIE 4 - Zakup i dostawa doposażenia do sali korekcyjnej. ZADANIE 5 - Zakup i dostawa podręczników i innych książek. ZADANIE 6 - zakup i dostawa materiałów szkolno-biurowych do prowadzenia zajęć. ZADANIE 7 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 37524100-8, 33696400-8, 37440000-4, 33000000-0, 22114200-4, 22114300-5, 30190000-7, 37524100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych i logiki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40270.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDUCARIUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@educarium.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45826,03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45826,03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59180,97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z biologii, chemii i fizyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12478.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
Email wykonawcy: biuro@abcszkoly.pl
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22715,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22715,64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30168,69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia do sali terapeutycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust 1 pkt 1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy PZP - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu po odstąpieniu od podpisania umowy przez Wybranego Wykonawcę.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia do sali korekcyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9085.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@nowaszkola.com
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11787,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11787,10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16875,54
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa podręczników i innych książek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP. Na realizację zadania nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szkolno-biurowych do prowadzenia zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33023.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RODAN SP. z o.o.
Email wykonawcy: rodam.slupsk@partner21.pl
Adres pocztowy: ul. Górecka 17 60-201 Poznań Oddział w Słupsku
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28350,61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28350,61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38073,72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Na realizację przedmiotu zadania nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.