To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013109-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych: Docieplenie i remont elewacji oraz przebudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania części poddasza przy ul. Harcerskiej 18 w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
działanie 2.7. Modernizacja energetyczna budynków mieszkaniowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopopmorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511126-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90931-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 15394000000,
ul. ul. Połczyńska
24,
75815
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
094 3409106, 3409107, e-mail
zbm@zbm.koszalin.pl, faks
943 409 196.
Adres strony internetowej (url): zbm.koszalin.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Docieplenie i remont elewacji oraz przebudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania części poddasza przy ul. Harcerskiej 18 w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.261.16.2017.KF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Nazwa zamówienia: Docieplenie i remont elewacji oraz przebudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania części poddasza przy ul. Harcerskiej 18 w Koszalinie. Opis budynku: Budynek mieszkalny wielorodzinny (obecnie 12 mieszkań), 3 kondygnacyjny + poddasze, podpiwniczony, z dachem płaskim wielospadowym o nachyleniu 5-9% pokryty papą asfaltową. Wysokość budynku 13,8 m, powierzchnia zabudowy 223,67 m2, kubatura - 2.899,00 m3. Na elewacji południowo-zachodniej elementy ozdobne w postaci gzymsów i opasek okien. 3.2. Nazwy i kody CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00-8 - przebudowa budynków 45.43.00.00-0 - pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00-4 - tynkowanie 45.33.20.00-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00-6 - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych 45.31.10.00-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.3. Przed złożeniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w terenie. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 24.05.2017 r. Początek spotkania o godz. 10.00 przy ul. Harcerskiej 18 w Koszalinie Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół zawierający wyjaśnienia udzielone Wykonawcom podczas jej trwania. 3.4. Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.1. wykonanie robót budowlanych, w tym m.in.: wymiana części stropów międzykondygnacyjnych, roboty demontażowe i rozbiórkowe, przebudowa części dachu drewnianego nad strychem, remont dachu, remont klatki schodowej, docieplenie i remont elewacji, roboty murarskie, wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej, roboty stolarskie i ślusarskie, roboty tynkarskie i okładzinowe, roboty posadzkarskie, roboty malarskie, roboty izolacyjne, wywóz odpadów (gruz i ziemia); 3.4.2. wykonanie robót sanitarnych, w tym m.in.: wykonanie nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, przebudowa instalacji wewnętrznej wodociągowej i kanalizacyjnej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu; 3.4.3. wykonanie robót elektrycznych, w tym m.in.: przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z doprowadzeniem cyfrowej instalacji antenowej DVB-T, DVB-S. 3.5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.6. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, określonymi w Części 5 SIWZ. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wskazane poniżej czynności realizował przy udziale co najmniej 6 osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): wykonywanie prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w cel potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności. 3.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.12. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45430000-0, 45421000-4, 45410000-4, 45332000-3, 45333000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1468075.09
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane DRAWA Wiesław Denis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1482877.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 221437.58 IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy o podwykonawstwo wskazano w wartości netto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.