To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013189-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
Gmina i Miasto Środa Śląska: " Uruchomienie gminnej komunikacji zbiorowej w gminie Środa Śląska - etap I i etap II" Dostawa - 4 wolnobieżnych minibusów elektrycznych, w ramach projektu pn. Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020 (Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych); numer identyfikacyjny projektów: RPDS.03.04.01-02-0028/16 RPDS.03.04.01-02-0029/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Projekt pn. "Uruchomienie gminnej komunikacji zbiorowej w gminie Środa Śląska - Etap I" (Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych); Numer identyfikacyjny projektów: RPDS.03.04.01-02-0028/16 RPDS.03.04.01-02-0029/16"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555085-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Środa Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000,
ul. Plac Wolności
5,
55300
Środa Śląska, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 960 724, e-mail
izp_zap@srodaslaska.pl, faks
713 173 405.
Adres strony internetowej (url): http//bip.srodaslaska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Uruchomienie gminnej komunikacji zbiorowej w gminie Środa Śląska - etap I i etap II" Dostawa - 4 wolnobieżnych minibusów elektrycznych, w ramach projektu pn. Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020 (Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych); numer identyfikacyjny projektów: RPDS.03.04.01-02-0028/16 RPDS.03.04.01-02-0029/16
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP 271.1-40/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:" Uruchomienie gminnej komunikacji zbiorowej w gminie Środa Śląska - etap I i etap II" Dostawa - 4 wolnobieżnych minibusów elektrycznych, w ramach projektu pn. Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020 (Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych); numer identyfikacyjny projektów: RPDS.03.04.01-02-0028/16 RPDS.03.04.01-02-0029/16. Przedmiotem zamówienia jest: 5.1.1. Zakres dostawy : -4 wolnobieżne minibusy elektryczne, w celu wykonywania przewozów osobowych w ramach gminnej komunikacji zbiorowej, Pojazdy, stanowiące przedmiot dostawy, muszą spełniać następujące wymagania: - muszą być fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane nie wcześniej, niż 12 miesięcy przed terminem realizacji dostawy oraz nie eksploatowane dotychczas, - nie mogą być pojazdami, zbudowanymi poza wytwórnią jako "składak" lub "SAM" (przy wykorzystaniu elementów wymontowanych z pojazdów starszych oraz elementów nowych, również konstrukcji własnej), zarejestrowanymi na podstawie przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, - muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności muszą posiadać wszelkie, wymagane prawem, dokumenty dopuszczające je do ruchu drogowego, - muszą być wyposażone zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy, - muszą odpowiadać warunkom gwarancji określonym w załączniku nr 8 do Umowy. 5.2. Obowiązki wykonawcy : 5.2.1. Wykonawca wraz z dostarczanymi : 5.2.2 wolnobieżnymi minibusami elektrycznymi : - instrukcje obsługi i naprawy dostarczonych pojazdów, - katalogu części zamiennych do pojazdów - Wykonawca będzie miał obowiązek aktualizacji katalogu przez cały okres gwarancji, - specyfikacji oprogramowania obsługującego urządzenia i systemy wyposażenia eksploatacyjnego pojazdów wraz z licencjami, w tym: oprogramowania Systemu lokalizacji GPS, oprogramowania treści tablic kierunkowych, o których mowa w załączniku nr 1 do Umowy , , 5.2.2. Wykonawca na każdy z dostarczonych pojazdów udzieli gwarancji oraz na ich główne zespoły, urządzenia i systemy w tym również systemu lokalizacji GPS, zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz zobowiązany będzie do realizowania napraw gwarancyjnych dostarczonych pojazdów, niezależnie od tego, jaki podmiot na zlecenie Zamawiającego będzie tymi pojazdami wykonywał przewozy osobowe, 5.2.3. Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, będących pracownikami podmiotu, który na zlecenie Zamawiającego będzie dostarczonymi pojazdami wykonywał przewozy osobowe, w zakresie czynności obsługi eksploatacyjnej pojazdów i ich wyposażenia oraz techniki ekonomicznej i bezpiecznej jazdy. 5.2.4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli międzyoperacyjnych u Wykonawcy lub u jego podwykonawców w trakcie procesu produkcyjnego pojazdów, będących przedmiotem dostawy 5.3. Płatność za realizację Zamówienia : 5.3.1. Terminy płatności faktury ustala się do 7 dni od dnia otrzymania faktury prawidłowo sporządzonej przez Wykonawcę. Jeżeli termin płatności przypadać będzie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, terminem płatności będzie następny dzień roboczy przypadający po tym dniu. 5.3.2. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie zrealizowanie przedmiotu dostawy potwierdzonego podpisaniem bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru, potwierdzającego odbiór wszystkich pojazdów oraz dokumentacji i gwarancji. Wzór protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu dostawy stanowi Załącznik nr 6 do Umowy. 5.3.3. Wykonawca nie może cedować bądź dokonywać przeniesienia swoich wierzytelności/wynagrodzenia za realizację dostawy na osoby lub podmioty trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 5. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : 5.4.1. Zamawiający żądać będzie wniesienia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. 5.4.2. Zabezpieczenie może zostać wniesione w formie : - pieniężnej, - innej, niż pieniężna, zgodnie ze wzorem poręczenia lub gwarancji, o którym mowa w Załączniku nr 7 do Umowy. 5.4.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5.4.4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 5.4.5. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 5.4.6. W przypadku wnoszenia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna, dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego. 5.4.7. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane. 5.5. Dostawa nie później niż do dnia 27 listopada 2017 r. 5.6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 5.6.1 - 4 wolnobieżnych minibusów elektrycznych (CPV 34144900-7 (Pojazdy elektryczne)), o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w załączniku do SIWZ, 5.6.2. instrukcji obsługi i naprawy dostarczonych pojazdów, 5.6.3. katalogu części zamiennych do pojazdów; Wykonawca ma obowiązek aktualizacji katalogu przez cały okres gwarancji, o której mowa w § 1, ust. 1, pkt 3 Umowy 5.6.4. specyfikacji oprogramowania obsługującego urządzenia i systemy wyposażenia eksploatacyjnego pojazdów wraz z licencjami, w tym: oprogramowania systemu lokalizacji GPS, oprogramowania treści tablic kierunkowych, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, 5.6.5. udzielenie (nie później niż w terminie dostawy pojazdów) gwarancji na każdy z dostarczonych pojazdów i ich główne zespoły, urządzenia oraz systemy, w tym na system lokalizacji GPS , zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz realizowanie napraw gwarancyjnych dostarczonych pojazdów, niezależnie od tego, jaki podmiot na zlecenie Zamawiającego będzie tymi pojazdami wykonywał przewozy osobowe, 5.6.6. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, będących pracownikami podmiotu, który na zlecenie Zamawiającego będzie dostarczonymi pojazdami wykonywał przewozy osobowe, w zakresie czynności obsługi eksploatacyjnej pojazdów i ich wyposażenia oraz techniki ekonomicznej i bezpiecznej jazdy. 5.7. Pojazdy, stanowiące przedmiot dostawy, o których mowa powyżej muszą spełniać następujące wymagania : 5.7.1. muszą być fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane nie wcześniej, niż 12 miesięcy przed terminem realizacji dostawy oraz nie eksploatowane dotychczas, 5.7.2. nie mogą być pojazdami, zbudowanymi poza wytwórnią jako "składak" lub "SAM" (przy wykorzystaniu elementów wymontowanych z pojazdów starszych oraz elementów nowych, również konstrukcji własnej), zarejestrowanymi na podstawie przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, 5.7.3. pojazdy dostarczane w ramach jednego zadania muszą być jednej marki i jednego typu oraz identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych i kompletacji wyposażenia, 5.7.4. muszą być wyposażone zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy do Umowy, 5.7.5. muszą odpowiadać warunkom gwarancji określonym w Załączniku nr 8 do Umowy , 5.7.6. minibusy muszą również spełniać: a) wymagania dotyczące dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych (pojazd wolnobieżny jest dopuszczony do ruchu, jeśli spełnia wymagania określone w art. 66 ustawy Prawo o ruchu drogowym), b) wymagania dotyczące warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia - określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, 5.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne i wyposażenie pojazdów oraz wymagania i oczekiwania Zamawiającego, określa Wzór umowy (WU) - część II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34121100-2
Dodatkowe kody CPV: 34144900-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa - 4 wolnobieżnych minibusów elektrycznych" w ramach projektu pn.Uruchomienie gminnej komunikacji zbiorowej w gminie Środa Śląska - etap I i etap II", |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
280000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTENTIO Tomasz Łabno
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
393108.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu miejskiego
- Najem samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Dostawa osobowego samochodu elektrycznego
- Dostawa samochodu osobowego na wyposażenie stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
- Dostawa pojazdów dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, elektrycznego 9-osobowego samochodu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Centrum Wsparcia Społecznego "Na Targówku" w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.