eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Opola w roku szkolnym 2017/2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013494-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Opole: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Opola w roku szkolnym 2017/2018 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz -, 45-015 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 44 38 702, e-mail pzp@um.opole.pl, faks 77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Opola w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny ZP.271.2.35.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Opola min. 7. pojazdami (około 245 km dziennie przez 192 dni w roku szkolnym 2017/18). * Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się powinno według ustalonego przez Wykonawcę rozkładu jazdy oraz załącznika nr 1 do umowy, z zachowaniem zasady, że pierwszy uczeń na każdej z tras będzie zabierany spod miejsca zamieszkania nie wcześniej, niż o godzinie 630, natomiast ostatni z uczniów na każdej z tras, będzie odwożony do miejsca zamieszkania nie później, niż o godzinie 1620, natomiast wszyscy uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż na 10 minut i nie wcześniej niż na 40 minut przed rozpoczęciem zajęć; godzina rozpoczęcia zajęć: 800; godzina zakończenia zajęć: 1530, * Wykonawca zobowiązuje się opracować tak trasy powrotne aby były uwzględnione różne godziny zakończenia zajęć przez uczniów. Wykonawca zorganizuje powrót uczniów do domu przynajmniej o 3 porach między 1300 a 1530, * Wykonawca zobowiązuje się tak opracować trasę przejazdu uwzględniając liczbę wolnych miejsc określoną przez Zamawiającego, * dowóz przewidywany jest dla 55 uczniów niepełnosprawnych wraz z wolnymi miejscami. Listę uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, przekaże Zamawiającemu w formie papierowej, do zaakceptowania opracowaną trasę przejazdu, * Wykonawca opracuje trasę przejazdu umożliwiającą przewóz wszystkich uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem miejsc siedzących, na godziny określone przez Zamawiającego pod szkoły i w drodze powrotnej do miejsc zamieszkania. Trasa zaproponowana przez Wykonawcę będzie musiała zostać zaakceptowana w formie pisemnej adnotacji przez Naczelnika Wydziału Oświaty w terminie do 7 dni od daty otrzymania dokumentu przez Wydział Oświaty. * Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować pojazdy w zakresie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, tj. Wykonawca musi dysponować 7. w pełni sprawnymi pojazdami posiadającymi min. 10 miejsc siedzących w każdym z pojazdów opisanych w dowodzie rejestracyjnym w tym miejsca siedzące dla kierowcy, opiekuna, 7 uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim w każdym z pojazdów, z czego w każdym z pojazdów nie może być przewożonych więcej niż 10 uczniów jednocześnie, z czego wszyscy uczniowie niepełnosprawni mają mieć zapewnione miejsca siedzące. * Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. Podczas oględzin pojazdu Zamawiający w szczególności będzie sprawdzał: ? dopuszczenie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych), ? dowody rejestracyjne pojazdu/pojazdów wraz z opłaconymi ubezpieczeniami OC, AC, ? spełnianie normę emisji spalin minimum EURO 3, ? możliwość przewozu osób niepełnosprawnych, a także osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, tj. spełniającym wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim - konieczne posiadanie specjalistycznej windy (Zamawiający nie dopuszcza zastosowania platform), ? posiadanie umocowania wózków wraz z pasażerem podczas transportu, ? wyposażenie w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu, ? ważne badania diagnostyczne, ? odpowiednie oznakowanie pojazdu, ? odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym uprzednio postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu przekazane do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 09.06.2017 r. oraz opublikowane w dniu 13.06.2017 r. Numer ogłoszenia: 2017/S 111-223531. Otwarcie ofert - 20.07.2017 r.) nie została złożona żadna oferta w zakresie Zadania 1, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.