Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013494-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
Opole: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Opola w roku szkolnym 2017/2018 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Opola w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny
ZP.271.2.35.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Opola min. 7. pojazdami (około 245 km dziennie przez 192 dni w roku szkolnym 2017/18).
* Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się powinno według ustalonego przez Wykonawcę rozkładu jazdy oraz załącznika nr 1 do umowy, z zachowaniem zasady, że pierwszy uczeń na każdej z tras będzie zabierany spod miejsca zamieszkania nie wcześniej, niż o godzinie 630, natomiast ostatni z uczniów na każdej z tras, będzie odwożony do miejsca zamieszkania nie później, niż o godzinie 1620, natomiast wszyscy uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż na 10 minut i nie wcześniej niż na 40 minut przed rozpoczęciem zajęć; godzina rozpoczęcia zajęć: 800; godzina zakończenia zajęć: 1530,
* Wykonawca zobowiązuje się opracować tak trasy powrotne aby były uwzględnione różne godziny zakończenia zajęć przez uczniów. Wykonawca zorganizuje powrót uczniów do domu przynajmniej o 3 porach między 1300 a 1530,
* Wykonawca zobowiązuje się tak opracować trasę przejazdu uwzględniając liczbę wolnych miejsc określoną przez Zamawiającego,
* dowóz przewidywany jest dla 55 uczniów niepełnosprawnych wraz z wolnymi miejscami. Listę uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, przekaże Zamawiającemu w formie papierowej, do zaakceptowania opracowaną trasę przejazdu,
* Wykonawca opracuje trasę przejazdu umożliwiającą przewóz wszystkich uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem miejsc siedzących, na godziny określone przez Zamawiającego pod szkoły i w drodze powrotnej do miejsc zamieszkania. Trasa zaproponowana przez Wykonawcę będzie musiała zostać zaakceptowana w formie pisemnej adnotacji przez Naczelnika Wydziału Oświaty w terminie do 7 dni od daty otrzymania dokumentu przez Wydział Oświaty.
* Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować pojazdy w zakresie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, tj. Wykonawca musi dysponować 7. w pełni sprawnymi pojazdami posiadającymi min. 10 miejsc siedzących w każdym z pojazdów opisanych w dowodzie rejestracyjnym w tym miejsca siedzące dla kierowcy, opiekuna, 7 uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim w każdym z pojazdów, z czego w każdym z pojazdów nie może być przewożonych więcej niż 10 uczniów jednocześnie, z czego wszyscy uczniowie niepełnosprawni mają mieć zapewnione miejsca siedzące.
* Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. Podczas oględzin pojazdu Zamawiający w szczególności będzie sprawdzał:
? dopuszczenie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych),
? dowody rejestracyjne pojazdu/pojazdów wraz z opłaconymi ubezpieczeniami OC, AC,
? spełnianie normę emisji spalin minimum EURO 3,
? możliwość przewozu osób niepełnosprawnych, a także osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, tj. spełniającym wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim - konieczne posiadanie specjalistycznej windy (Zamawiający nie dopuszcza zastosowania platform),
? posiadanie umocowania wózków wraz z pasażerem podczas transportu,
? wyposażenie w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
? ważne badania diagnostyczne,
? odpowiednie oznakowanie pojazdu,
? odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
II.5) Główny Kod CPV:
60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu przekazane do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 09.06.2017 r. oraz opublikowane w dniu 13.06.2017 r. Numer ogłoszenia: 2017/S 111-223531. Otwarcie ofert - 20.07.2017 r.) nie została złożona żadna oferta w zakresie Zadania 1, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.