eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna"Wykonanie kompleksowej termomodernizacji trzech obiektów użyteczności publicznejSali wiejskiej w Kościerskiej Hucie, Sali wiejskiej w Pucu oraz Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500013795-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Gmina Kościerzyna: "Wykonanie kompleksowej termomodernizacji trzech obiektów użyteczności publicznej: Sali wiejskiej w Kościerskiej Hucie, Sali wiejskiej w Pucu oraz Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Kościerzyny" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna -wsparcie dotacyjne, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529736-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167518400000, ul. ul. Strzelecka 9, 83400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 865 980, e-mail g.kucharski@koscierzyna.pl, faks 586 865 983.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.pl/bip.aspx

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie kompleksowej termomodernizacji trzech obiektów użyteczności publicznej: Sali wiejskiej w Kościerskiej Hucie, Sali wiejskiej w Pucu oraz Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji trzech obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kościerzyna: Sali wiejskiej w Kościerskiej Hucie, Kościerska Huta 104, 83-400 Kościerzyna, działka nr 64 obręb Kościerska Huta; Sali wiejskiej w Pucu, Puc 29, 83-400 Kościerzyna, działka nr 57/4 obręb Puc; Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej, Nowa Wieś Kościerska, 83-400 Kościerzyna, działka nr 159/2 obręb Nowa Wieś Kościerska. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Audyty energetyczne; 2) dokumentacja projektowa, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Projekt robót geologicznych Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I Budynek Sali wiejskiej w Kościerskiej Hucie Przedsięwzięcie polega na: ociepleniu podłogi na gruncie na poziomie parteru, ociepleniu stropu nad pomieszczeniami zaplecza sali wiejskiej, wykonaniu instalacji C.O, ogrzewania podłogowego, wykonaniu nowych posadzek, montażu źródła ciepła - gruntowa pompa ciepła działająca w obiegu zamkniętym, sondy podziemne - 2 sztuki na głębokości 70 m, umiejscowienie sond za pomocą odwiertów pionowych, doposażeniu rozdzielnicy elektrycznej, montażu odcinka instalacji elektrycznej i dwóch gniazd wtykowych. Część II Budynek Sali wiejskiej w Pucu Przedsięwzięcie polega na: ociepleniu podłogi na gruncie w części podpiwniczonej, ociepleniu stropu nad częścią podpiwniczoną oraz podłogi na gruncie na poziomie parteru, ociepleniu stropu nad pomieszczeniami zaplecza sali wiejskiej, wykonaniu instalacji C.O., ogrzewania podłogowego, wykonaniu nowych posadzek, montażu źródła ciepła - gruntowa pompa ciepła działająca w obiegu zamkniętym, sondy podziemne - 2 sztuki na głębokości 70 m, umiejscowienie sond za pomocą odwiertów pionowych, doposażeniu rozdzielnicy elektrycznej, montażu odcinka instalacji elektrycznej i dwóch gniazd wtykowych. Część III Budynek Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej Przedsięwzięcie polega na: demontażu bramy garażowej, zmniejszeniu otworu wraz z instalacją nowej bramy i pracami wykończeniowymi, wykonaniu nowych drzwi wraz z budową schodów na gruncie, docieplenie ścian nadziemia, dociepleniu ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi, wykonaniu opaski wokół budynku i odtworzeniu nawierzchni przy budynku, podniesieniu attyk i kominów, dociepleniu stropów styropapą, wykonaniu nowych obróbek blacharskich, instalacji nowych rynien i rur spustowych, montażu nowych parapetów zewnętrznych, wykonaniu nowych posadzek dla instalacji ogrzewania podłogowego, wykonaniu instalacji C.O. montażu grzejników, wykonaniu ogrzewania podłogowego, montażu źródła ciepła - gruntowa pompa ciepła działająca w obiegu zamkniętym, sondy podziemne - 3 sztuki na głębokości 80 m, umiejscowienie sond za pomocą odwiertów pionowych, wymianie i wyposażeniu rozdzielnicy elektrycznej, montażu odcinka instalacji elektrycznej i trzech gniazd wtykowych. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zadanie będzie dofinansowane w ramach projektu "Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Kościerzyny" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna -wsparcie dotacyjne, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 4.3. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w odniesieniu do każdej części zamówienia w zakresie: Wykonywania robót budowlanych na terenie budowy: - robót sanitarnych związanych z modernizacją instalacji c.o., w tym demontażu i montażu instalacji i urządzeń, kucia otworów, bruzd, - ocieplania ścian zewnętrznych budynków, w tym wykonywania wykopów, docieplania i izolowania ścian fundamentowych, ocieplania ścian zewnętrznych, wykonywania tynków, malowania ścian, wykonywania izolacji cieplnych stropów, stropodachów, dachów, wykonywania robót ciesielskich, wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, robót brukarskich, - wykonywania instalacji elektrycznych, w tym demontażu instalacji, wykonywania wykopów dla kabli, układania kabli, zasypania rowów dla kabli, kucia bruzd dla kabli, kucia otworów, tynkowania, malowania, montażu urządzeń, osprzętu i okablowania, podłączenia kabli i urządzeń, sprawdzania i pomiarów elektrycznych. - prac wiertniczych, w tym wiercenia otworów, zapuszczenia gruntowego wymiennika ciepła, wykonywania prób ciśnieniowych, podłączenia układu do pomp ciepła. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45262300-4, 45262350-6, 45262520-2, 45262522-6, 45233200-1, 45111300-1, 45111100-9, 45111220-6, 45431000-7, 45431100-8, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45311000-0, 45315700-5, 45315100-9, 45311200-2, 45331100-7, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie kompleksowej termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej Sali wiejskiej w Kościerskiej Hucie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172875.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych APOLLO Piotr Lubecki
Email wykonawcy: apollo.piotr@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Nowa Wieś 39/1
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200445.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169678.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200445.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie kompleksowej termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej Sali wiejskiej w Pucu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193503.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych APOLLO Piotr Lubecki
Email wykonawcy: apollo.piotr@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Nowa Wieś 39/1
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219424.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199198.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219424.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie kompleksowej termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej Sali wiejskiej w Nowej Wsi Kościerskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387126.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych APOLLO Piotr Lubecki
Email wykonawcy: apollo.piotr@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Nowa Wieś 39/1
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 463319.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411918.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 605775.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.