eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaUdzielenie kredytu z odnawialnym limitem zadłużenia do wysokości 9 000 000,00 zł na okres od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku, z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013983-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Gmina Miasta Dębicy: Udzielenie kredytu z odnawialnym limitem zadłużenia do wysokości 9 000 000,00 zł na okres od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku, z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622007-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500075189-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa 2, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 838 100, e-mail umdebica@um.debica.pl, faks 146 838 161.
Adres strony internetowej (url): www.debica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu z odnawialnym limitem zadłużenia do wysokości 9 000 000,00 zł na okres od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku, z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.58.2017.WCh

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu z odnawialnym limitem zadłużenia do wysokości 9 000 000,00 zł na okres od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku, z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego. 1. Udostępnienie kredytu nastąpi jednorazowo najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu zawarcia umowy pod warunkiem: ustanowienia prawnych zabezpieczeń spłaty. 2. Całkowita spłata kredytu wraz z odsetkami dokonana będzie do dnia 31 grudnia 2018 r. 3. Zamawiający wykorzystywać będzie kredyt bezgotówkowo, wyłącznie na podstawie papierowych lub elektronicznych dyspozycji przekazania środków na rachunek budżetu Gminy Miasta Dębica, prowadzony w Banku PEKAO SA nr 29 1240 4764 1111 0000 4863 3419. 4. Uruchomienie środków na rachunek, o którym mowa w pkt. 3 następować będzie na podstawie dyspozycji uruchomienia kredytu, podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego, najpóźniej następnego dnia roboczego od daty przekazywania dyspozycji na adres e-mail lub na nr faksu wskazany przez Wykonawcę lub za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania do Wykonawcy oryginałów w/w dyspozycji przekazanych na adres e-mail lub faksem. 5. Każda spłata całości lub części kredytu w trakcie trwania okresu kredytowego (tj. w okresie obowiązywania umowy kredytowej), spowoduje, że automatycznie odnowi się on o spłaconą kwotę, umożliwiając wielokrotne wykorzystanie kredytu w okresie obowiązywania umowy kredytowej. Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia z uwzględnieniem rzeczywistego wykorzystania kredytu i płatne w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca kalendarzowego w jego ostatnim dniu roboczym. Dla wyznaczania wysokości odsetek przyjąć należy rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu kalendarzowym. 6. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej. 7. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w rachunku kredytowym otwartym u Wykonawcy. 8. Prowizje i opłaty, Bank nie będzie naliczał żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie WIBOR 1M + m, gdzie m jest stałą marżą banku (niezmienną w okresie obowiązywania umowy), WIBOR 1M będzie brany z ostatniego dnia roboczego w miesiącu poprzedzającym miesiąc spłaty odsetek (dla potrzeb oferty należy przyjąć WIBOR 1M z 20 listopada 2017 r.) tj. 1,66 % p. a. 10. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu informację o kwocie przypadających do zapłaty odsetek, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed datą wymagalności. 11. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu, a także możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 12. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu, a w przypadku wcześniejszej spłaty za faktyczny okres wykorzystania. 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kontrasygnata Skarbnika będzie na deklaracji wekslowej. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie kredytu lub odsetek przekraczającej 30 dni. 14. W trakcie trwania Umowy kredytu, Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy informacji i dokumentów niezbędnych do oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Kredytobiorcy, a w szczególności: a) uchwały budżetowej Kredytobiorcy wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą budżetu, b) rocznych sprawozdań z wykonania budżetu wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz innych dokumentów niezbędnych do wykonania oceny kondycji finansowej Kredytobiorcy, c) kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Kredytobiorcy (sprawozdania: Rb-NDS, Rb-Z, RB-N, RB-27S i RB-28S.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 639044.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 15
Kod pocztowy: 02-515
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201390.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201390.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205865.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.