Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500014091-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku: Usunięcie powalonych drzew z rzeki Baudy, Wierzycy i Raduni w podziale na następujące części:
Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt. z rzeki Baudy w km 26+100 - 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu
Część II: Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt. z rzeki Wierzycy w km 54+300 - 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu
Część III: Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt. z brzegu rzeki Raduni
w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625328-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500068458-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 190536641,
ul. ul. Franciszka Rogaczewskiego
9/19,
80-804
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 326 18 88, e-mail
sekretariat@gdansk.rzgw.gov.pl, faks
58 326 18 89.
Adres strony internetowej (url): http://rzgw.gda.pl/
Adres profilu nabywcy: http://rzgw.gda.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie powalonych drzew z rzeki Baudy, Wierzycy i Raduni w podziale na następujące części: Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt. z rzeki Baudy w km 26+100 - 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część II: Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt. z rzeki Wierzycy w km 54+300 - 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część III: Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt. z brzegu rzeki Raduni w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ/TZR-370-63/2017/BJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Usunięcie powalonych drzew z rzeki Baudy, Wierzycy i Raduni w podziale na następujące części: Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt. z rzeki Baudy w km 26+100 - 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część II: Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt. z rzeki Wierzycy w km 54+300 - 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część III: Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt. z brzegu rzeki Raduni w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu." Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został zawarty w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, określił czynności w zakresie realizacji zamówienia do których wykonania wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o prace w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudniania wskazanych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Części II SIWZ - wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt. z rzeki Baudy w km 26+100 - 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77900.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GREEN DECO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95335.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt. z rzeki Wierzycy w km 54+300 - 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47400.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa - Michał Bogalecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt. z brzegu rzeki Raduni w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przesłał w dniu 10.01.2018 r. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, w którym to dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na część III w/w postępowania. Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2 Zamawiający jest zobowiązany do zachowania 5 dniowego terminu w celu zawarcia umowy z Wykonawcą. Termin na zawarcie umowy w niniejszym postępowaniu w zakresie cz. III przypada na dzień 16.01.2018 r., tj. po terminie realizacji zamówienia wskazanym w Rozdziale IV SIWZ tj. dzień 15.01.2018 r. W związku z tym, iż powyższa czynność ma wpływ na wynik postępowania, Zamawiający, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, z siedzibą przy ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie cz. III, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót budowlanych i instal.(w syst zaprojektuj i wybuduj) polega. na remoncie trzech salek semin, korytarza, szatni stud w budynku nr 2, ul. Dębinki 7 w Gdańsku
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego i stereoskopowego niezbędnych do oceny angiogenezy,prowadzenia hodowli komórek,oceny możliwości drukowania i weryfikacji wydruków
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych 5-DIFF wraz z dostawą odczynników hematologicznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.