To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-18
Ogłoszenie nr 500014617-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Remont budynku nr 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 2: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 3: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 4: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 5: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 6: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546739-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Remont budynku nr 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 2: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 3: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 4: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 5: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli, Zadanie nr 6: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/34/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: ZADANIE NR 1: Remont budynku nr. 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 1 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża budowlana - stanowiąca Załącznik nr 1 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - branża budowlana - stanowiący Załącznik nr 1 b do SIWZ. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża elektryczna - stanowiąca Załącznik nr 2 a do SIWZ; 4) Przedmiar robót - branża elektryczna - stanowiący Załącznik nr 2 b do SIWZ. 5) Rysunek - węzeł sanitarny I - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 6) Rysunek - węzeł sanitarny kanalizacja - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 7) Rysunek - węzeł sanitariat mały - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 8) Rysunek - węzeł sanitarny kanalizacja II - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. ZADANIE NR 2: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 2 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 7 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 7 b do SIWZ. Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. ZADANIE NR 3: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 3 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 8 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 8 b do SIWZ. Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. ZADANIE NR 4: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr. 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 4 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 9 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9 b do SIWZ. Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. ZADANIE NR 5: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 5 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 10 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 10 b do SIWZ. Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. ZADANIE NR 6: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT w zakresie zadania nr 6 określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 11 a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 11 b do SIWZ. Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: demontażowych, posadzkarskich, stolarskich, tynkarskich, malarskich, sanitarnych instalacyjno-elektrycznych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 2 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku nr 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284489.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Zieniuk AZ-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
421460.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13500.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Zieniuk AZ-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17955.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18167.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Zieniuk AZ-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22644.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu - na robotę budowlaną w zakresie ZADANIA NR 4 - oferta najwyżej oceniona, złożona przez Wykonawcę: Andrzej Zieniuk AZ-BUD, ul. I Armii Wojska Polskiego 24, 21-311 Komarówka Podlaska, na kwotę: 179 675,08 zł brutto, przekracza środki finansowe przeznaczone przez Zamawiającego na w/w zadanie o wartość: 64 765,08 zł brutto, co stanowi 36,05% kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie - w zakresie ZADANIA NR 4. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19459.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Zieniuk AZ-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25322.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92098.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Skiba Usługowy Zakład Obróbki Ślusarskiej STALMEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Przebudowa nieutwardzonej bocznej ulicy Majdan III etap
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.