eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąPrzebudowa ul. Szkolnej w Potulicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014707-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Przebudowa ul. Szkolnej w Potulicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531047-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Szkolnej w Potulicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1.1 Opracowanie projektu przebudowy jezdni zlokalizowanej na działce nr ew. 20 obręb Potulice i na części działki nr ew. 17/1.Zamawiający dopuszcza sporządzenie jednej dokumentacji technicznej dla działki nr 20 i części działki nr 17/1. 2.1.2 Przebudowa (na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu) jezdni zlokalizowanej na działce nr ew. 20, obręb Potulice wraz z likwidacją krawężnika z prawej strony ulicy Szkolnej. W zakresie prac na działce nr 20 jest również wykonanie w obrębie szkoły podstawowej zatoki postojowej dla autobusu szkolnego, umożliwiającej bezpiecznie wsiadanie i wysiadanie uczniów dowożonych do szkoły, a także demontaż oraz ponowny montaż barier zabezpieczających w obrębie szkoły z dostosowaniem ich funkcjonalności do zmienionych uwarunkowań bezpieczeństwa w obrębie szkoły. W przypadku zbyt małej ilości barier Wykonawca musi uzupełnić brakującą ilość nowymi barierami. Zamówienie obejmuje: 1) dla działki nr 20: Sporządzenie projektu budowlanego i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wykonanie robót na podstawie wykonanego projektu i szczegółowych specyfikacji technicznych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie elektronicznej wektorowej format .dxf lub .dwg oraz w wersji papierowej. 2) dla części działki nr 17/1: Sporządzenie projektu budowlanego, wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, kosztorysu inwestorskiego i formularza kosztorysu ofertowego oraz zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu. Zakres projektu obejmuje część działki nr 17/1: od działki nr 20 do skrzyżowania na przedmiotowej działce (wraz ze skrzyżowaniem). 2.2. Stan istniejący Ulica (działka nr 20) będąca przedmiotem zamówienia (zaprojektowanie i wybudowanie) to odcinek o długości ok. 315 m, posiadający nawierzchnię bitumiczną. Rozpoczyna się w miejscu połączenia ulicy Bydgoskiej (droga powiatowa nr 1926 C Nakło nad Notecią - Bydgoszcz), a kończy za skrzyżowaniem z działką o przeznaczeniu droga nr 17/1. Nawierzchnia jezdni na przedmiotowym odcinku posiada liczne ubytki i spękania. W miejscu wykonania zatoki autobusowej konieczne będzie wykarczowanie dwóch drzew o średnicy około 100 cm, po uzyskaniu decyzji zezwalającej na usunięcie drzew. Droga (część działki 17/1) będąca przedmiotem zamówienia (zaprojektowanie), od działki nr 20 do skrzyżowania (łącznie ze skrzyżowaniem) to odcinek o długości ok. 150 m posiadający nawierzchnię bitumiczną.Zamawiający informuje, że w pasie drogowym przedmiotowego zadanie występują sieci: wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa i telekomunikacyjna. 2.3. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu - założenia do dokumentacji projektowej i przebudowy: 1) dla projektu i przebudowy działki nr 20: Długość odcinka do przebudowy - około 315 m, Klasa Techniczna - droga klasy D; Kategoria ruchu - bez zmian; Średnia szerokość jezdni 4,5 m; Liczba pasów 2; Zramowanie konstrukcji jezdni - brak; Odwodnienie jezdni - poprzez spadki poprzeczne i podłużne na terenie pasa drogowego; Określenie strefy ograniczonej prędkości do 30 km/h; Wykonanie jednego przejścia dla pieszych w obrębie szkoły (technologia grubowarstwowa - ok. 12 m²); Montaż dwóch punktowych, kompletnych progów zwalniających; Dostosowanie istniejących wjazdów do zaprojektowanej wysokości jezdni wraz z odprowadzeniem wody opadowej na pobocza; Zagospodarowanie wody opadowej - na terenie pasa drogowego; Konstrukcja - założenia do projektu - parametry nie niższe niż: Jezdnia: - nawierzchnia (wyrównawcza) z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - AC16W - grubość po zagęszczeniu do 5 cm; - warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm; - pobocze jednostronne z kruszywa łamanego o szer. 0,75m i gr. 20 cm - strona wschodnia. Zatoka postojowa dla autobusu szkolnego: - powierzchnia ok. 120 m2 wraz z dojściami; - nawierzchnia - kostka brukowa - betonowa; - konstrukcja - jak dla zatoki autobusowej; - przebudowa balustrady zabezpieczającej. 2) dla projektu części działki nr 17/1: Długość odcinka drogi do opracowania dokumentacji projektowej przebudowy - około 150 m; Klasa Techniczna - droga klasy D; Kategoria ruchu bez zmian; Średnia szerokość jezdni 4,8 m; Liczba pasów 2; Zramowanie konstrukcji jezdni - brak; Odwodnienie jezdni - poprzez spadki poprzeczne i podłużne na terenie pasa drogowego; Określenie strefy ograniczonej prędkości do 30 km/h; Dostosowanie istniejących wjazdów do zaprojektowanej wysokości jezdni wraz z odprowadzeniem wody opadowej na pobocza; Zagospodarowanie wody opadowej - na terenie pasa drogowego; Konstrukcja - założenia do projektu - parametry nie niższe niż: Jezdnia: - nawierzchnia (wyrównawcza) z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - AC16W - grubość po zagęszczeniu do 5 cm; - warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm; - pobocze z kruszywa o szer. do 0,75m i gr. 20 cm. 2.4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) w zakresie wykonania dokumentacji projektowej dla działki nr 20 i części działki nr 17/1 przedmiot zamówienia zawiera m.in.: a) sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej aktualnej dla celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury. Mapę należy sporządzić w skali 1:500 - wersja papierowa i elektroniczna, edytowalna w formacie .dxf lub .dwg; b) wykonanie badań geologicznych podłoża; c) opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) dla wszystkich branż w formie planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania do ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, Projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej winien obejmować m.in.: - projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia i zagospodarowania wód deszczowych, zabezpieczenia skarp i nasypów przed osuwaniem się i projektowanej zieleni (np. na skarpach); - opis techniczny; - profile podłużne; - profile poprzeczne; - przekroje normalne; - przekroje poprzeczne, co 12,5 m oraz w miejscach charakterystycznych m.in. początek i koniec łuku, podanie rzędnych wjazdów; - szczegóły konstrukcyjne; - obliczenia mas ziemnych oraz tabeli profilowania w oparciu o przekroje poprzeczne; d) w przypadku wystąpienia kolizji Wykonawca ma obowiązek opracowania dokumentacji projektowej wraz z STWiOR odpowiedniej branży celem usunięcia kolizji; e)opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót, f) opracowanie i zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem stałej organizacji ruchu, g) opracowanie i zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem, czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h)przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy - wg wymagań ustawy z dnia 7 lipca 1194 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.); i) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2014 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2013 r. poz. 1129); j) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2014 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) - dotyczy części działki nr 17/1; k) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, 2) w zakresie przebudowy (na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu) jezdni zlokalizowanej na działce nr ew. 20, obręb Potulice przedmiot zamówienia zawiera m.in.: a) realizację robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, po uzyskaniu zgody właściwego organu na prowadzenie robót i wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; b) przekazanie zrealizowanego obiektu zarządcy drog;, c) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej w formie elektronicznej wektorowej pliki .dwg, .dxf oraz w wersji papierowej i włączenie jej do zasobów geodezyjnych odpowiednich dla danej jednostki dla wszystkich branż z zadania,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 71248000-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211382.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROMAKS Piotr Myszkier
Email wykonawcy: biuro.dromaks@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żytnia 25,85-356 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-356
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215250,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260000,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.