eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana stolarki okiennej na elewacji wschodniej i północnej w budynku - siedziba Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 (II etap)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500015006-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Polska Akademia Nauk: Wymiana stolarki okiennej na elewacji wschodniej i północnej w budynku - siedziba Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 (II etap)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535627-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polska Akademia Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32571300000, ul. pl. Defilad 1, 00901 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 182 62 32, e-mail zp@pan.pl, faks 22 182 70 58.
Adres strony internetowej (url): www.pan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Polska Akademia Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej na elewacji wschodniej i północnej w budynku - siedziba Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 (II etap)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Wymiana stolarki okiennej na elewacji wschodniej i północnej w budynku - siedziba Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 (II etap)". 2. Szczegółowy opis zakresu prac zawierają: 2.1. "Projekt budowlany wymiany stolarki okiennej w budynku Polskiej Akademii Nauk we Wrocławiu" z listopada 2015 r. oraz rysunki zaktualizowane 25.04.2017 r., stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ wraz z pozwoleniem konserwatorskim - Decyzja nr 1329/2015 wydana dnia 15.12.2015 r. przez Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 585/2016 z dnia 08.02.2016 r. 2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Budynek Polskiej Akademii Nauk we Wrocławiu przy ulicy Podwale 75 jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/4016/345/Wm. 4. Wymiana stolarki okiennej będzie wykonywana w funkcjonującym budynku, dlatego Wykonawca może prowadzić prace związane z przedmiotem zamówienia w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.15. - 16.00 chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na wykonywanie prac w innych godzinach. Prace muszą być wykonywane w taki sposób aby nie przerywać w sposób uniemożliwiający pracę osób pracujących w danym pomieszczeniu na okres dłuższy niż w uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramie szczegółowym robót. 5. Przekazany Wykonawcy Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ jest jedynie dokumentem pomocniczym, nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentach, o których mowa w ust. 2 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione. Przedmiar robót ma za zadanie ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych w tym również robót budowlanych towarzyszących m.in. obróbek i malowania ościeży od strony pomieszczeń i elewacji oraz wymiany obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych. 6. Zamawiający zaleca dokonania w celu oględzin i pomiarów obiektu przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 9.00-15.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Barbarą Grudzewską-Walecką, tel. 71 750 75 00. Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ. 8. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z zakresu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową. 9. Zamawiający przyjmuje, że cena oferty zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jest ceną ryczałtową obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty ewentualnego zajęcia pasa ruchu jak również wykonanie robót budowlanych towarzyszących m.in. obróbek i malowania ościeży od strony pomieszczeń i elewacji oraz wymiany obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych. 10. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały równoważne od innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów określonych w dokumentacji projektowej. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 11. Zamawiający wymaga c co najmniej 60 miesięcznego okres gwarancji na wykonane roboty oraz nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75, objętych zamówieniem wskazane i opisane w ust. 2, 4 i 5, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzenia za pracę (Dz.U. nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 596046.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fabryka Okien i Drzwi BAS sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@bas.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego nr 1
Kod pocztowy: 20-474
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459906.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459906.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750499,88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.