Ogłoszenie z dnia 2017-08-21
Ogłoszenie nr 500015202-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 95028897100000,
ul. ul. Krucza
20,
22500
Hrubieszów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 962 607, e-mail
zukim@poczta.fm, faks
84 696 26 08.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimhrubieszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa Handlowego ze 100 % udziałem gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PGKiM/ZP/01/06/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczony gaz musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w przepisach wydanych na podstawie Art. 3, ust. 2, pkt. 3 Ustawy z dnia 25.08.2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. 2006, Nr 169, poz. 1200z późn. zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu płynnego LPG (Dz.U. 2006, Nr 251, poz. 1851 zm. Dz.U. 2011, Nr 286, poz. 1682) i normie PN-EN 589+A1:2013 Paliwa do pojazdów samochodowych LPG, jak również musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe. Wykonawca do każdej dostawy dołączy atest lub certyfikat jakości dostarczonego gazu LPG. Zamawiający, wg jego bieżących potrzeb, będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw gazu płynnego LPG, będącego przedmiotem zamówienia, sukcesywnie w trakcie trwania umowy. Zamawiający posiada dwa zbiorniki na gaz o pojemności 4 500 dm3 każdy. Jednorazowa wielkość dostawy wyniesie nie mniej niż 3 000 l. 2. Szacunkowa wielkość zapotrzebowania dla środków transportu oraz sprzętu: o Gaz skroplony LPG - szacunkowa ilość 100 000 litrów. 3. Termin realizacji zamówienia - max. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia - należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone ilości gazu i ceny jednostkowe ustalone na dzień dostawy na podstawie ceny ofertowej podlegającej zmianie na warunkach opisanych w Załączniku nr 7 paragraf 4 ustęp 3 i 4 do SIWZ stanowiącym wzór umowy. 7. Realizacja dostaw gazu LPG będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 20:00. 8. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 9. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru ilości gazu. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 10. Miejscem dostawy gazu LPG będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski. 11. Zaznacza się że, Zamawiający posiada stację AUTOGAZ, dwa zbiorniki o pojemności 4 500,00 litrów każdy, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia. 12. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). 13. Każda, jednorazowa dostawa gazu LPG będzie mieściła się w przedziale od 3 000,00 do 4 500,00 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 14. Dostarczony gaz musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w przepisach wydanych podstawie Art. 3, ust. 2, pkt. 3 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. 2006, Nr 169, poz. 1200z późn. zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu płynnego LPG (Dz.U. 2006, Nr 251, poz. 1851 zm. Dz.U. 2011, Nr 286, poz. 1682) i normie PN EN 589+A1:2013 Paliwa do pojazdów samochodowych LPG, jak również musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe. 15. Wykonawca do każdej dostawy dołączy atest lub certyfikat jakości dostarczonego gazu LPG oraz dokument cenowy producenta aktualny na dzień dostawy ze strony internetowej http://www.orlenpaliwa.com.pl/PL/notowania/Strony/Autogazhurt.aspx dla województwa lubelskiego. 16. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. 17. Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż. 18. Dostarczana ilość gazu LPG musi zostać potwierdzona dokumentem odbioru jednostkowej dostawy, który Wykonawca będzie przedkładał przy każdej dostawie Zamawiającemu. 19. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia roszczeń reklamacyjnych z tytułu braków ilościowych oraz jakościowych dostaw. 20. W przypadku stwierdzenia przez zewnętrzne organy kontroli takie jak: Wojewódzki Inspektorat Instalacji Handlowej, Urząd Celny, itp. nieprawidłowości polegającej na złej jakości paliwa odbiegającej od wartości normatywnych i wykazaniu, że paliwo pochodzi z dostawy od Wykonawcy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu strat poniesionych złą jakością paliwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124486.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TEZET Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124486
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124486.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TEZET Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124486
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111093L w miejscowości Gródek
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.