eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015362-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 85166402000000, ul. ul. Kwiatkowskiego 15, 33101 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 68 80 511, e-mail Malgorzata.Pichla@mcm.net.pl, faks 14 68 80 511.
Adres strony internetowej (url): www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.malopolska.pl/mcmtarnow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków gotowych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 3.2. Leki gotowe pod względem asortymentu i ilości określone są w załączniku nr I do SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. 3.3. Ilekroć w załączniku nr I w rubryce Określenie leku zostały użyte nazwy handlowe leków, Zamawiający uczynił to wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych zawartych w zamawianych lekach. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że zamawiający żąda zaoferowania leków zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co leki, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych leków jak i leków równoważnych, przez co należy rozumieć leki identyczne pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania. 3.4. Oferowany asortyment musi posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). Właściwe dokumenty / certyfikaty Wykonawca przekaże na każde żądanie Zamawiającego. 3.5. Poszczególne ilości leków mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki. 3.6. ZAMAWIAJACY INFORMUJE, ŻE WYMAGA ZAOFEROWANIA LEKÓW ZGODNIE Z PODANYM WYKAZEM ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ ODPOWIEDNIEGO PRZELICZANIA ZAMAWIANYCH ILOŚCI NA OPAKOWANIA LUB SZTUKI ALE NIE DOPUSZCZA ZAMIANY POSTACI LEKU np. TABLETKI NA KAPSUŁKI itp. 3. 7. Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub pocztą email przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.8. Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych ilościach i asortymencie w ciągu 3 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia zamówienia. W przypadkach nagłych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w trybie realizacji cito, tj. w dniu zamówienia, nie później jednak niż 12 godzin od chwili złożenia zamówienia. 3.9. Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków. 3.10. Wykonawca pokrywa koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214784.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEUCA SP.A., FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O., NEUCA LOGISTIC SP. Z O.O.
Email wykonawcy: tatiana.kocur@neuca.pl
Adres pocztowy: UL.SZOSA BYDGOSKA 58
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: TORUŃ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233886.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233886.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233886.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.