eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaWykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy w Budynku Wielofunkcyjnym (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015437-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

Gmina Kościelisko: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy w Budynku Wielofunkcyjnym (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557606-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy w Budynku Wielofunkcyjnym (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na wykonaniu rozbudowy i przebudowy budynku wielofunkcyjnego (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu - etap II. 3.1.2.1. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane. 3.1.2.2. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: - pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 ustawy prawo budowlane, - zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, - sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, - przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, - bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, - informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, - sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, - współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), - potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, - udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, - sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, - sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, - poświadczenie terminu zakończenia robót, - bieżące sprawdzanie jakość wbudowywanych materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - wyegzekwowanie od kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu (na każde żądanie Zamawiającego) certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. - udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) co najmniej 1 razy w miesiącu oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na naradach koordynacyjnych, - sporządzanie notatek lub protokołów na naradach koordynacyjnych - zgłaszanie potrzeby organizacji dodatkowych narad koordynacyjnych - udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godzinach urzędowania, - sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, - sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, - pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane, - uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania, - przygotowanie wspólnie z wykonawcą robót projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową, - obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych. 3.1.2.3. Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową za-wartą z Wykonawcą prac, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac. 3.1.2.4. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych. 3.1.2.5. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych. - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.1.2.6. Wykonawca jest zobowiązany do bytności na miejscu realizacji zadania w ilości niezbędnej do prawidłowego nadzorowania robót budowlanych z zaleceniem do minimum 2 krotnego sprawdzania terenu budowy w przeciągu tygodnia. 3.1.2.7. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w miejsce realizacji zadania na wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 godzin od telefonicznego powiadomienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16946.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inwestycyjne INBUD Tadeusz Pękala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Do Samków 10
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51727,76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51727,76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57909,06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.