To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-21
Ogłoszenie nr 500015437-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
Gmina Kościelisko: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy w Budynku Wielofunkcyjnym (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557606-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy w Budynku Wielofunkcyjnym (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na wykonaniu rozbudowy i przebudowy budynku wielofunkcyjnego (Ośrodek Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia) w miejscowości Dzianisz - roboty wykończeniowe, instalacyjne i zagospodarowanie terenu - etap II. 3.1.2.1. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane. 3.1.2.2. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: - pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 ustawy prawo budowlane, - zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, - sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, - przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, - bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, - informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, - sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, - współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), - potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, - udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, - sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, - sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, - poświadczenie terminu zakończenia robót, - bieżące sprawdzanie jakość wbudowywanych materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - wyegzekwowanie od kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu (na każde żądanie Zamawiającego) certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. - udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) co najmniej 1 razy w miesiącu oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na naradach koordynacyjnych, - sporządzanie notatek lub protokołów na naradach koordynacyjnych - zgłaszanie potrzeby organizacji dodatkowych narad koordynacyjnych - udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godzinach urzędowania, - sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, - sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, - pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane, - uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania, - przygotowanie wspólnie z wykonawcą robót projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową, - obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych. 3.1.2.3. Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową za-wartą z Wykonawcą prac, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac. 3.1.2.4. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych. 3.1.2.5. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych. - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.1.2.6. Wykonawca jest zobowiązany do bytności na miejscu realizacji zadania w ilości niezbędnej do prawidłowego nadzorowania robót budowlanych z zaleceniem do minimum 2 krotnego sprawdzania terenu budowy w przeciągu tygodnia. 3.1.2.7. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w miejsce realizacji zadania na wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 godzin od telefonicznego powiadomienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16946.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inwestycyjne INBUD Tadeusz Pękala
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51727,76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków
- Remont kaplicy p.w. Wniebowzięcia NMP i św. Andrzeja Boboli w Sopocie wraz z instalacjami.
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Pszczółki
- "Nadzór inwestorski wielobranżowy dla zadania: Przebudowa ul. Poprzecznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.