eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceOrganizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz wsparć dla uczniów w zakresie zdobywania dodatkowych uprawnień w ramach realizacji projektu "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe, Podziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów, nr umowy RPMA.10.03.01-14-7141/16-00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-19

Ogłoszenie nr 500015505-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.

Gmina Miasto Siedlce: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz wsparć dla uczniów w zakresie zdobywania dodatkowych uprawnień w ramach realizacji projektu "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe, Podziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów, nr umowy RPMA.10.03.01-14-7141/16-00

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, Oś priorytetowa X, Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów, nr umowy RPMA.10.03.01-14-7141/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631706-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500080711-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Skwer Niepodległości 2, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 794 37 86, e-mail rzp@um.siedlce.pl, faks 25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz wsparć dla uczniów w zakresie zdobywania dodatkowych uprawnień w ramach realizacji projektu "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe, Podziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów, nr umowy RPMA.10.03.01-14-7141/16-00

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F-RZP.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na piętnaście części: Część 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu "IT Essentials" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 1. Część 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu "CCNA Routing and Switching" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 2. Część 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu "Budowa i programowanie robotów" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 3. Część 4. Organizacja i przeprowadzenie kursu "Szkolenie i egzamin kat. E" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 4. Część 5. Organizacja i przeprowadzenie kursu "Kurs księgowości od podstaw dla samodzielnego księgowego" - program Optima" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01.-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE -RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 5. Część 6. Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - warsztatów "Trening negocjacji i asertywności w relacjach handlowych" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 6. Część 7. Organizacja i przeprowadzenie kursu "Nowoczesny magazynier - zarządzanie logistyczne" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 7. Część 8. Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - warsztatów "Kurs fotograficzny dla technika organizacji reklamy" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01.-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE -RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 8. Część 9. Organizacja i przeprowadzenie "Warsztatów szkoleniowych z nowoczesnych technik kulinarnych" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 9. Część 10. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu kelnerskiego" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 10. Część 11. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu spawania stali metodą MAG" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 11. Część 12. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu na operatora koparko-ładowarki" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 12. Część 13. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu barmańskiego" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 13. Część 14. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu sommelierskiego" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 14. Część 15. Organizacja i przeprowadzenie "Kursu kierowcy wózków jezdniowych" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ Część 15. Zamawiający nie określa, zgodnie z art.29 ust. 3a PZP, wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz.1666 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu "IT Essentials" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESECO Szkolenia i Usługi Komputerowe Piotr Prekurat
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żabokliki, ul. Spacerowa 64
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu "CCNA Routing and Switching" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu "Szkolenie i egzamin kat. E" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "Zawodu Mistrzowie - Rynku Pracy Królowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Elektryków Polskich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 14
Kod pocztowy: 00-050
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu "Kurs księgowości od podstaw dla samodzielnego księgowego" - program Optima" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01.-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE -RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SEDKOMP Sp. Jawna Sawicki, Sikora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwonego Krzyża 41
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11046.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11046.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11046.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - warsztatów "Trening negocjacji i asertywności w relacjach handlowych" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCESS COACHING Renata Montewka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowska 22B/15
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9086.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9086.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9086.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu "Nowoczesny magazynier - zarządzanie logistyczne" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE - RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SEDKOMP Sp. Jawna Sawicki, Sikora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwonego Krzyża 41
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8106.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8106.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8106.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - warsztatów "Kurs fotograficzny dla technika organizacji reklamy" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01.-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE -RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SFP PANORAMIX Piotr Tołwiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piłsudskiego 56
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9548.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9548.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9548.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie "Kursu kelnerskiego" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Wraga COCTAILSHOW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osiedle 6
Kod pocztowy: 59-820
Miejscowość: Leśna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie "Kursu barmańskiego" w ramach realizacji projektu nr RPMA.10.03.01-14-7141/16-00 "ZAWODU MISTRZOWIE, RYNKU PRACY KRÓLOWIE" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Wraga COCTAILSHOW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osiedle 6
Kod pocztowy: 59-820
Miejscowość: Leśna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.