To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-21
Ogłoszenie nr 500015853-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
Powiat Zduńskowolski: Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 Promocja gospodarcza regionu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539427-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001662-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zduńskowolski, Krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000,
ul. ul. Złotnickiego
25,
98220
Zduńska Wola, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 232 204, e-mail
starostwo@powiatzdunskowolski.pl, faks
438 232 204.
Adres strony internetowej (url): http://powiatzdunskowolski.pl/ http://bip.powiatzdunskowolski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.2.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania materiałów promocyjnych w ramach wydarzeń organizowanych w związku z realizacją projektu "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski". Zamówienie zostało podzielone na 8 części: 1) Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-informacyjnych tj.: - ulotki, - zaproszenia, - plakaty, - broszury, - foldery promocyjne Powiatu, - foldery promocji przedsiębiorczości, - biuletyny informacyjne wystawców, - banery wraz z wynajęciem powierzchni pod baner, - ścianka, - oznakowanie środków trwałych, - tablice pamiątkowe. 2) Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych tj.: - długopisy, - pendrive, - notesy z nadrukiem, - wizytówki, - parasole, - eko-torby, - filiżanki z podstawkiem, - power banki, - teczki, - kalendarze książkowe, - kalendarze plakatowe, - kalendarze biurkowe, - torby papierowe z nadrukiem. 3) Wykonanie filmów promujących projekt: Zamówienie obejmuję przygotowanie i nagranie na nośnikach CD/DVD filmów promujących projekt pn. "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski". Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania filmów promocyjnych na targi, na kampanię promocji gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego oraz na Regionalne Forum Gospodarcze. 4) Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych: Zamówienie obejmuje wykonanie animacji multimedialnych do wykorzystania w mediach społecznościowych w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 5) Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych: Zamówienie obejmuje wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych (social media) w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 6) Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie: Zamówienie obejmuje przygotowanie i publikację 4 ogłoszeń dotyczących Projektu, w prasie wydawanej nie rzadziej niż raz w tygodniu, dostępnej co najmniej na terenie powiatu zduńskowolskiego. 7) Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej: Zamówienie obejmuje organizację outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej przeprowadzonej przy wykorzystaniu nośników typu billboard w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 8) Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych: Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie strony internetowej wraz z jej hostingiem, jej aktualizacje i utrzymanie w okresie od listopada 2017 r. do listopada 2020 r. wraz z wykupieniem domeny, - wykonanie w ramach utworzonej strony internetowej systemu zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV: 79340000-9, 79341400-0, 79800000-2, 92111210-7, 72400000-4, 72413000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82371.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUN & MORE Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części II w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 07.07.2017 r. godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego należy uznać, że zaszła przesłanka do unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie filmów promujących projekt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47680.22
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AEROFOTO B.Z. CHOJĘTA Beata Chojęta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41328.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4599.19
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUN & MORE Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3220.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLSKA PRESS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5412.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części VII, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 07.07.2017 r. godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego należy uznać, że zaszła przesłanka do unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31550.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLSKA PRESS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14760.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli-2025 rok
- Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.