eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoWykonanie izolacji poziomych murów fundamentowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku głównego dawnych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016188-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Powiat Gnieźnieński: Wykonanie izolacji poziomych murów fundamentowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku głównego dawnych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544795

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gnieźnieński, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4240706, e-mail starostwo@powiat-gniezno.pl, faks 61 4240770.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gniezno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie izolacji poziomych murów fundamentowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku głównego dawnych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.272.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji poziomych murów fundamentowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku głównego dawnych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać izolacje poziome murów fundamentowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku głównego dawnych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać: 1. Skucie i utylizacja wilgotnych i zagrzybiałych tynków 100 cm powyżej posadzki, 2. oczyszczenie i usunięcie luźnych spoin na ok. 2cm, 3.Odsolenie i neutralizacja grzybni, 4. Gruntowanie krzemionkujące ścian, 5. Warstwa szczepna Sulfatexschlamme, 6. Wyrównanie siarczano odporną szpachlą, 7. Wykonanie tynków renowacyjnych, 8. Malowanie farbą antypleśniową, 9. Wykonanie przepony poziomej ściana grubości 55 cm - metoda iniekcji. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże cenę za wykonanie 1 mb osuszenia ściany. Zamawiający posiada kwotę z odszkodowania 160 503,00 PLN brutto. Kwota ww w może zostać w całości przeznaczona na usunięcie przyczyn występowania wilgoci. W ramach wyżej wskazanej kwoty Wykonawca powinien wykonać minimum 210 mb osuszania ściany i maksimum 310 mb osuszania ściany. Ściany wewnętrzne przeznaczone do wykonania osuszenia mieszczą się w następujących pomieszczeniach oznaczonych na rzucie piwnic: ZS sala zajęć pozalekcyjnych, ZS zaplecze, ZS pomieszczenie pomocnicze, ZS sala zajęć pozalekcyjnych, ZS sala do zajęć w grupach, ZS sala do zajęć w grupach, ZS sala do zajęć w grupach, komunikacja. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: rzut stanowiący załączniki nr 7 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki nr 9 do SIWZ. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz podpisanym protokołem odbioru robót, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Na 7 dni przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane. Zgłoszenie zakończenia zadania należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed określonym w umowie terminem wykonania. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130450.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKMA POLSKA Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionów 97
Kod pocztowy: 91-072
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156333
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156333
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160503
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.