Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016194-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
Komorniki: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek drogi gminnej) w Plewiskach wraz ze zbiornikami retencyjnymi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 360800
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 53862700000,
ul. ul. Stawna
1,
62052
Komorniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 107 751, e-mail
sekretariat@komorniki.pl, faks
618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek drogi gminnej) w Plewiskach wraz ze zbiornikami retencyjnymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IK.271.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- budowa sieci kanalizacji deszczowej na długości ok. 1090 mb - rury z tworzyw sztucznych PP lub PE klasy "S", SN8 o średnicy 1200 mm. - budowa zbiornika szczelnego Z1 o objętości retencyjnej - 8000 m3, powierzchnia dna 5800 m2, średnia głębokość do przelewu 1,3 m, skarpa 1:1,5 - budowa zbiornika szczelnego Z2 o objętości retencyjnej - 5000 m3, powierzchnia dna 3050 m2, średnia głębokość do przelewu 1,5 m, skarpa 1:1,5
II.4) Główny kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV:
45247270-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.11.2016 - 30.07.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych oraz zwiększenie wartości umownej do kwoty 6 650 510,69 PLN
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
? podczas wykonywania przedmiotu zamówienia pojawiły się różnice w warunkach gruntowo-wodnych polegające na pojawieniu się wody pod ciśnieniem, uniemożliwiającym wykonanie zadania metodą przyjętą w projekcie (w wykopie otwartym);
? Wykonawca robót zgłosił potrzebę wykonania na odcinku o długości około 200 m kanalizacji deszczowej metodą mikrotunelingu;
? celem potwierdzenia stanowiska wykonawcy zostały zlecone Politechnice Poznańskiej badania gruntowe w celu weryfikacji wyników badań przedstawionych przez biuro projektowe wykonujące dokumentację dla powyższego zadania;
? badania gruntowe potwierdziły występowanie wody pod ciśnieniem;
? została zlecona Politechnice Poznańskiej Ekspertyza, która miała określić możliwe sposoby wykonania przedmiotowej kanalizacji przy zastałych warunkach geotechnicznych i hydrologicznych.
? po otrzymaniu wyników ekspertyzy, która wykluczyła kontynuacje robót w sposób przewidziany w projekcie została podjęta decyzja o wykonaniu przedmiotowego zadania metodą mikrotunelingu;
? poproszono Wykonawcę o przygotowanie niezbędnej wyceny związanej ze zmianą technologii niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
w związku z powyższym na podstawie art. 144 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.) biorąc pod uwagę, iż zostały spełnione łącznie następujące warunki tj.:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
? wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
umowę zawarto z firmą:
BUD-AN Sp. z o.o.
ul. K. Zaremby 2/3, 62-740 Tuliszków;
wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy:
5 473 841,57 PLN;
data zawarcia umowy:
29.11.2017
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Dostawa i uruchomienie dwóch zasilaczy UPS wraz z przerobieniem istniejącej instalacji elektrycznej dla potrzeb podłączenia urządzeń
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.