Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016315-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa rękawic medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500860-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 81560 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
KPSZW SPÓŁKA AKCYJNA, Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 31260400000, ul. ul. Okrzei 49, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, tel. 74 8110473, 8111636, e-mail: w.kowalik@bystrzyckiecentrumzdrowia.pl, faks 748111595; www.bystrzyckiecentrumzdrowia.pl;
2. Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 16021349900000, ul. Os. XXX-Lecia 21, 47303 Krapkowice, tel. 77 44 67 228, e-mail przetargi@kcz.krapkowice.pl, faks 77 44 59 826; www.kcz.krapkowice.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 31260400000,
ul. ul. Okrzei
49,
57500
Bystrzyca Kłodzka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8110473, 8111636, e-mail
w.kowalik@bystrzyckiecentrumzdrowia.pl, faks
748 111 595.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający to grupa dwóch podmiotów, tworzących Szpitalną Grupę Zakupową, w skład której wchodzą: 1) Bystrzyckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Okrzei 49, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, które jest Liderem postępowania, 2) Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , os. xxx-lecia 21, 47-303 Krapkowice 2. Każdy z Zamawiających udzielił pełnomocnictwa KPSZW S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Aleja Śląska 1 do przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na rzecz tego Zamawiającego wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic medycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SGZ/2/2/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych w podziale na 10 części do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141420-0
Dodatkowe kody CPV: 18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39060
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1 ZARYS International Group Sp. z o.o. SKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29970
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 4, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 5, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 6, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 7, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 8, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 9, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 10, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Zakup i dostawa kosiarki bijakowej wysięgnikowej z ramieniem
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej na rok 2025 CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.