eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zagospodarowanie osadów ściekowychBudowa budynku odwadniania i higienizacji osadów z rurociągami i instalacjami technologicznymi. Budowa magazynu na odpady wraz z drogami transportowymi. Zakup prasy i instalacji higienizacji osadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500016735-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.: Zagospodarowanie osadów ściekowych: Budowa budynku odwadniania i higienizacji osadów z rurociągami i instalacjami technologicznymi. Budowa magazynu na odpady wraz z drogami transportowymi. Zakup prasy i instalacji higienizacji osadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543386-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113, ul. ul. Partyzancka 27, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7387705, 7387706, e-mail pwik@wodkan.com.pl, faks 627 353 690.
Adres strony internetowej (url): www.wodkan.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie osadów ściekowych: Budowa budynku odwadniania i higienizacji osadów z rurociągami i instalacjami technologicznymi. Budowa magazynu na odpady wraz z drogami transportowymi. Zakup prasy i instalacji higienizacji osadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP/ZOŚ/HIG/12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis zakresu rzeczowego : - przesłanką realizacji przedsięwzięcia jest konieczność zmiany rozwiązań techniczno - technologicznych w zakresie gospodarki osadowej i odpadowej oraz poprawa istniejącego stanu technicznego oczyszczalni. W ramach inwestycji przewiduje się rozbiórkę części istniejących obiektów oraz wybudowanie nowych trwałych obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą a także przebudowę istniejących obiektów. Dojazd na teren zakładu będzie wjazdem z istniejącej drogi publicznej, a obiekty oczyszczalni połączone będą ze sobą poprzez układ dróg wewnętrznych i pieszych ciągów komunikacyjnych. - wykonanie następujących obiektów: - budynek stacji odwadniania osadu - powierzchnia 153,60m², wymiary 12,00x12,80m, budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony ze stropodachem płaskim. W budynku znajdować się będą pomieszczenia: pomp osadu odwodnionego + przygotowania flokulantu, WC, rozdzielnia elektryczna, stacja higienizacji osadu, magazyn flokulantu, oraz na piętrze stacja odwodnienia osadu wyposażona w dwa niezależne ciągi technologiczne oparte o prasy ślimakowe współpracujące z zespołem urządzeń, - silos wapna - powierzchnia 9,00m², pojemność 30m³, wysokość 10m, średnica zewnętrzna 2,5m, - wiata magazynowa odpadów - powierzchnia 201,72m², wysokość 5,37m, - przepompownia odcieków - powierzchnia 4,15m², średnica wewnętrzna 2000mm, wysokość całkowita 4,97m, - wykonanie następującej infrastruktury: - kanalizacja sanitarna, - sieć wodociągowa, - rurociągi technologiczne, - sieć energetyczna i automatyka, - drogi i place. W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do: - przedstawienie do dnia wskazanego na podpisanie umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniającego trój- etapowość wykonania przedmiotu umowy, - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy, - przygotowanie wniosków materiałowych, które zatwierdza inspektor nadzoru, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, - ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego i technologicznego wraz z osiągnięciem założonych parametrów technologicznych, - przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez zamawiającego, z obsługi urządzeń, - zgłoszenia do odbioru końcowego robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny. Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim dokumentacji geodezyjnej wykonanych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45252100-9


Dodatkowe kody CPV: 45252200-0, 45332000-3, 45331210-1, 45233120-6, 45231300-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3832179.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Waldemar Zawadzki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mławska 12
Kod pocztowy:
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3769882,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3769882,54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3769882,54
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.