To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016735-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.: Zagospodarowanie osadów ściekowych: Budowa budynku odwadniania i higienizacji osadów z rurociągami i instalacjami technologicznymi. Budowa magazynu na odpady wraz z drogami transportowymi. Zakup prasy i instalacji higienizacji osadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543386-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113,
ul. ul. Partyzancka
27,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 7387705, 7387706, e-mail
pwik@wodkan.com.pl, faks
627 353 690.
Adres strony internetowej (url): www.wodkan.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie osadów ściekowych: Budowa budynku odwadniania i higienizacji osadów z rurociągami i instalacjami technologicznymi. Budowa magazynu na odpady wraz z drogami transportowymi. Zakup prasy i instalacji higienizacji osadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP/ZOŚ/HIG/12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zakresu rzeczowego : - przesłanką realizacji przedsięwzięcia jest konieczność zmiany rozwiązań techniczno - technologicznych w zakresie gospodarki osadowej i odpadowej oraz poprawa istniejącego stanu technicznego oczyszczalni. W ramach inwestycji przewiduje się rozbiórkę części istniejących obiektów oraz wybudowanie nowych trwałych obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą a także przebudowę istniejących obiektów. Dojazd na teren zakładu będzie wjazdem z istniejącej drogi publicznej, a obiekty oczyszczalni połączone będą ze sobą poprzez układ dróg wewnętrznych i pieszych ciągów komunikacyjnych. - wykonanie następujących obiektów: - budynek stacji odwadniania osadu - powierzchnia 153,60m², wymiary 12,00x12,80m, budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony ze stropodachem płaskim. W budynku znajdować się będą pomieszczenia: pomp osadu odwodnionego + przygotowania flokulantu, WC, rozdzielnia elektryczna, stacja higienizacji osadu, magazyn flokulantu, oraz na piętrze stacja odwodnienia osadu wyposażona w dwa niezależne ciągi technologiczne oparte o prasy ślimakowe współpracujące z zespołem urządzeń, - silos wapna - powierzchnia 9,00m², pojemność 30m³, wysokość 10m, średnica zewnętrzna 2,5m, - wiata magazynowa odpadów - powierzchnia 201,72m², wysokość 5,37m, - przepompownia odcieków - powierzchnia 4,15m², średnica wewnętrzna 2000mm, wysokość całkowita 4,97m, - wykonanie następującej infrastruktury: - kanalizacja sanitarna, - sieć wodociągowa, - rurociągi technologiczne, - sieć energetyczna i automatyka, - drogi i place. W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do: - przedstawienie do dnia wskazanego na podpisanie umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniającego trój- etapowość wykonania przedmiotu umowy, - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy, - przygotowanie wniosków materiałowych, które zatwierdza inspektor nadzoru, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, - ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego i technologicznego wraz z osiągnięciem założonych parametrów technologicznych, - przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez zamawiającego, z obsługi urządzeń, - zgłoszenia do odbioru końcowego robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny. Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim dokumentacji geodezyjnej wykonanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45252100-9
Dodatkowe kody CPV: 45252200-0, 45332000-3, 45331210-1, 45233120-6, 45231300-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3832179.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Waldemar Zawadzki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3769882,54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski 2025-2026
- Przebudowa drogi nr 5318P ul. Klasztorna w Ostrowie Wielkopolskim - Etap II na odc. dł. ok. 630m
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- "Lewków - budowa chodnika ul. Krótka", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.