eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsjakówRemont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku OSP na filię Biblioteczną w Czernicach w ramach realizacji zadania pn. "Adaptacja i remont pomieszczeń Filii bibliotecznej w Czernicach Gminnej Biblioteki Publicznej w Osjakowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500016865-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Gminna Biblioteka Publiczna w Osjakowie: Remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku OSP na filię Biblioteczną w Czernicach w ramach realizacji zadania pn. "Adaptacja i remont pomieszczeń Filii bibliotecznej w Czernicach Gminnej Biblioteki Publicznej w Osjakowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536533-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminna Biblioteka Publiczna w Osjakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 10026392000000, ul. ul. Częstochowska 22, 98320 Osjaków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 043 33 58, e-mail gbposjakow@op.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.osjakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku OSP na filię Biblioteczną w Czernicach w ramach realizacji zadania pn. "Adaptacja i remont pomieszczeń Filii bibliotecznej w Czernicach Gminnej Biblioteki Publicznej w Osjakowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GBP.22/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. u. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) polegających na remoncie i zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku OSP na filię Biblioteczną w Czernicach w ramach realizacji zadania pn. "Adaptacja i remont pomieszczeń Filii bibliotecznej w Czernicach Gminnej Biblioteki Publicznej w Osjakowie". Przedmiot umowy dofinansowany jest w ramach Narodowego Programu Rozwoju czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. Zakres prac i robót w ramach realizacji zadania obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, w tym związane z przygotowaniem placu budowy, rozbiórkowe, (konstrukcja i pokrycie), ocieplenie zewnętrzne, schody wewnętrzne, wykonanie posadzek, położenie płytek ściennych i podłogowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, tynków wewnętrznych, roboty malarskie, roboty wykończeniowe, utwardzenie terenu, wykonanie opaski, roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, wod-kan, cwu.), roboty instalacyjne elektryczne (instalacja wewnętrzna z oprawami oświetleniowymi, instalacja odgromowa, teleinformatyczna), przeprowadzenie prób i sprawdzeń zamontowanych urządzeń i instalacji, przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, określonej we wzorze umowy (§ 11 ust. 4). Zamawiający jest w posiadaniu blachy do wykonania pokrycia dachowego i po podpisaniu umowy przekaże ją wykonawcy. Do wyceny należy przyjąć koszty robocizny, sprzętu i innych materiałów za wyjątkiem blachy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa - wielobranżowy projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (które mają charakter pomocniczy, informacyjny do kalkulacji ceny ofertowej). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zgodnie ze sztuką budowlaną i decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę - decyzja Nr 469/2017, z dnia 20.06.2017r. Starosty Wieluńskiego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem treści SIWZ i załączników do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45421000-4, 45410000-4, 45431000-7, 45442000-7, 45321000-3, 45315700-5, 45311100-1, 45311200-2, 45330000-9, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1002695.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "PROJNAD" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@projnad.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 73
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 901257,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 901257,81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1173917,86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.