To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016947-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Gmina Głuchów: Dowóz uczniów do szkół Gminy Głuchów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563440-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głuchów, Krajowy numer identyfikacyjny 53268800000,
ul. Aleja Klonowa
5,
96130
Głuchów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 157 530, e-mail
lechkowara@poczta.onet.pl, faks
468 157 058.
Adres strony internetowej (url): http://gluchow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół Gminy Głuchów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Os.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów do Publicznego Gimnazjum w Głuchowie i Szkół Podstawowych w Głuchowie, Michowicach. Wysokienicach i ich odwozie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasach podanych w załączniku Nr 9 do SIWZ oraz wykonywaniu w trakcie realizacji zamówienia przewozów okazjonalnych uczniów na zawody sportowe w zakresie nie przekraczającym 2 500 km. 2. Dowóz uczniów wykonywany będzie dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 59. Autokary nie starsze niż 2005 rok produkcji. 3. Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok.271 km. 4. Dowozem objętych będzie ogółem 211 uczniów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
257124.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ w Skierniewicach Spółka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
257124.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2000 ton na rok 2025 do miejscowości na terenie gminy Somonino
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Nowoczesne narzędzia rekrutacji" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES
- wynajem autokaru z kierowcą w celu przewozu osób w dniach 21.05 oraz 28.05.2025r.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.