To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016982-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550208-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27581400000,
ul. pl. Polski
3/4,
50-156
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 438 031, e-mail
przetargi@asp.wroc.pl, faks
713 431 558.
Adres strony internetowej (url): www.asp.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: UCZELNIA PUBLICZNA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-13/07/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zamawiającego w podziale na 3 części tj.: CZĘŚĆ NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt. 2) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt. 3) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 4) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 1 szt. CZĘŚĆ NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt. 2) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 2 szt. 3) KOMPUTER STACJONARNY NR 2 - 1 szt. 4) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 2 szt. 5) MONITOR - 3szt. 6) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3- 1 szt. CZĘŚĆ NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 5 szt. 2) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 3 szt. 3) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 1 szt. 4) KOMPUTER STACJONARNY NR 2 - 1 szt. 5) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 6)MONITOR NR 1 - 2 SZT. 7) KOMPUTER PRZENOŚNY - 1 szt. 8) MONITOR NR 2 - 1 SZT. 9) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 1 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt oraz oprogramowanie na nim zainstalowane był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym oprogramowaniem, okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 11. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 12. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru. 13. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 25-07-2017r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył tylko jeden Wykonawca i oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 25-07-2017r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75999.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPINEL Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98045.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Zakup i dostawa laptopów oraz monitorów dla Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Dostawa multimedialnych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Stary Dzierzgoń
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.