eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadlnoBudowa kanalizacji sanitarnej w Sadlnie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-23

Ogłoszenie nr 500017178-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.

Gmina Wierzbinek: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sadlnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627719-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500074590-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wierzbinek, Krajowy numer identyfikacyjny 31101933200000, ul. Plac Powstańców Styczniowych 110, 62619 Sadlno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 611 380, e-mail ug@wierzbinek.pl, faks 632 611 381.
Adres strony internetowej (url): www.wierzbinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Sadlnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OŚiZP.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dowa obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadlno - gm. Wierzbinek, pow. koniński, woj. wielkopolskie. W sumarycznym zakresie niniejszej inwestycji ujęto część ETAPU I oraz część ETAPU II dla robót dotyczących Budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadlno. Podstawowy zakres inwestycji przewidzianych do realizacji w ramach niniejszej dokumentacji się następująco: Charakterystyczne wielkości robót przeznaczonych do wykonania z części ETAPU I: o Kolektor sanitarne z rur PVC Ø 200mm o łącznej długości 123,88 m o Przykanaliki z rur PVC Ø 160mm w ilości 2 szt. o długości 17,44 m o Studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm w ilości 2 szt. o Studnie kanalizacyjne PP Ø 425mm w ilości 2 szt. Charakterystyczne wielkości robót przeznaczonych z części ETAPU II: o Kolektor sanitarne z rur PVC Ø 200mm o łącznej długości 2223,29 m o Przykanaliki z rur PEHD Ø 150mm w ilości 90 szt. o długości 524,49 m o Studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm w ilości 13 szt. o Studnie kanalizacyjne PP Ø 425mm w ilości 90 szt. o Rurociąg tłoczny PE Ø 110mm o długości 814,08 m o Przepompownia ścieków sanitarnych szt. 1 SUMARYCZNY ZAKRES INWESTYCJI (ETAP I i ETAP II) : o Roboty pomiarowe i przygotowawcze o Roboty ziemne o Kolektor sanitarne z rur PEHD Ø 200mm / PVC Ø 200mm o łącznej długości L= 2347,17 m o Przykanaliki z rur PEHD Ø 150mm / PVC Ø 160mm PVC w ilości 92 szt. o długości L=541,93 m o Studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm w ilości 15 szt. o Studnie kanalizacyjne PP Ø 425mm w ilości 92 szt. o Przepompownia ścieków sanitarnych - szt. 1 o Rurociąg tłoczny z rur PE Ø 110mm o łącznej długości L=814,08 m o Roboty rozbiórkowe i odtworzenie istniejących nawierzchni Inwestycja polega na wykonaniu kanalizacji sanitarnej rozdzielczej wraz z przyłączami i związaną z nią infrastrukturą typu studnie kanalizacyjne, zabezpieczenia kolizji z uzbrojeniem terenu, odwodnieniem wykopów i robotami ziemnymi. Dla zapewnienia prawidłowego działania systemu kanalizacyjnego należy wykonać przepompownie ścieków wraz z układem technologicznym i sterowniczym wraz z rurociągiem tłocznym. W ramach inwestycji przewiduje się roboty ziemne metodą bezwykopową w postaci przewiertów oraz klasyczną metodą wykopów otwartych umocnionych szalunkami stalowymi. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej zostanie włączona do istniejącej przepompowni ścieków. Inwestycja wymaga również robót towarzyszących takich jak: rozbiórka i odtworzenie nawierzchni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1987743.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. ANDROKOP Andrzej Bilski
Email wykonawcy: androkop@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krycha 18
Kod pocztowy: 62-610
Miejscowość: Sompolno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1744140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1744140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2611568.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.