To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500017243-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Gmina Wólka: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w m. Świdnik Duży Drugi gm. Wólka (bez przyłączy) - etap drugi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542951-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 431020150,
ul. Jakubowice Murowane
8,
20-258
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48(81)7464844, +48782333200, e-mail
wolka@bazagmin.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks
+48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w m. Świdnik Duży Drugi gm. Wólka (bez przyłączy) - etap drugi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.6.2017.TM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w m. Świdnik Duży Drugi gm. Wólka (bez przyłączy) - etap drugi. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odgałęzieniami na odcinkach o łącznej długości około 1143m wraz z odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego obejmująca: - odcinki sieci i studnie kanalizacyjne SI1÷SI76 i SI77, SI1÷SI10, SI4÷SI86. SI9÷SI103 (bez studni SI1, która jest już wykonana i należy włączyć się do niej), - kanały z rur PVC łączone na wcisk średnicy 250mm - 301,0m, - kanały z rur PVC łączone na wcisk średnicy 200mm - 734,0m, - kanały z rur PVC łączone na wcisk średnicy 160mm (odgałęzienia do granicy działek) - 108,0m, - studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych o śred.1000 - 14szt, - studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych o śred. 400 - 16szt, - rury ochronne dwudzielne z tworzyw sztucznych o śred. do 75mm - 20,0m - przewierty sterowane (9szt.) - 78,0m Dokumentacja projektowa obejmuje też pozostałe odcinki sieci kanalizacyjnej, natomiast zakres robót objęty niniejszym zadaniem stanowią studnie o numerach wymienionych powyżej, odcinki sieci pomiędzy studniami oraz odgałęzienia (dla ułatwienia w projekcie studnie do wykonania zaznaczono kolorem pomarańczowym). 3. Zamawiający przekaże wykonawcy do realizacji zamówienia część materiałów własnych, tj. rury PVC-U 200x5,9 SN8: - długości 3m - 58szt. - długości 6m - 8szt. Wykonawca na własny koszt przewiezie rury spod siedziby zamawiającego na plac budowy. 4. Wykonanie monitoringu wizyjnego wybudowanej sieci fi200mm i 250mm (kamerowanie) z pomiarem spadków i zapisem na płycie DVD. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy (kryterium oceny ofert). 7. Wykonawca dokona odpowiednich zgłoszeń i zawiadomień instytucji w imieniu zamawiającego związanych z zakończeniem inwestycji i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 8. Większość sieci kanalizacyjnej zaprojektowana jest w poboczu dróg blisko krawędzi jezdni asfaltowej. Wykonawca musi zachować szczególną staranność podczas zagęszczania gruntu przy zasypywaniu wykopów i odtwarzaniu nawierzchni poboczy. Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Wszelkie zapadnięcia źle zagęszczonego gruntu ujawnione w okresie gwarancji i rękojmi muszą być niezwłocznie usunięte przez wykonawcę. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. 9. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45232440-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
304227.01
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Emil Majewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
441570.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- "Budowa wodociągu - ul. boczna od ul. Królewskiej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.