eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkZimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017405-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Gmina Kluczbork: Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555873-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kluczbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52570200000, ul. ul. Katowicka 1, 46200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 183 864, e-mail um@kluczbork.pl, faks 077 418 22 30.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.271.22.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje "Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019". "Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019 zgodnie ze standardem nr 5 określonym w obowiązującym w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Zarządzeniu Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie standardów zimowego utrzymania dróg gminnych. Szczegółowy zakres usług określony został w załącznikach nr 9, nr 10 oraz nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do podstawienia sprzętu służącego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. : - pługopiaskarki na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton - 2 szt. - pługopiaskarki na ciągniku o mocy co najmniej 80 kM - 2 szt, - ciągniki o mocy do 30kM do odśnieżania chodników - 3 szt., w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy sprzętu. Montaż urządzeń GPS wykona dostawca systemu monitorowania pracy sprzętu. W przypadku uszkodzenia urządzeń do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy, koszt ich naprawy ponosi Wykonawca. Rozliczenie czasu pracy sprzętu będzie się odbywało na podstawie wydruków z systemu monitorującego. Za pracę sprzętu będzie uznawany czas od chwili dojazdu na drogę gminną i rozpoczęcia posypywania i odśnieżania lub odśnieżania do czasu zjazdu z drogi gminnej i zaprzestania pracy urządzeń posypujących lub odśnieżających. Zamawiający do czasu pracy sprzętu będzie wliczał jedynie dwie 15-minutowe przerwy w ciągu każdych 8 godzin pracy sprzętu niezależnie od ich przyczyny. Wykonawca podczas realizacji zamówienia jest zobowiązany stosować mieszankę piaskowo-solną 20 %. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań będących przedmiotem umowy najpóźniej do 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego. Wskazanie czasu na podjęcie działań dłuższego niż 2 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego spowoduje, iż oferta zostanie odrzucona. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90620000 - 9: Usługi odśnieżania 90630000 - 2: Usługi usuwania lodu Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 740400.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe "JUSZCZAK" Fabian Juszczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ossowskiego 27/5 46-200 Kluczbork
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 749952.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 749952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1522800.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.