eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynków oraz nadbrzeża zlokalizowanych w Oddziale Rewita Waplewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-24

Ogłoszenie nr 500017579-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.

AMW REWITA Sp. z o.o.: Modernizacja budynków oraz nadbrzeża zlokalizowanych w Oddziale Rewita Waplewo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621243-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW REWITA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 142990254, ul. ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2709550, e-mail zp@rewita.pl, faks 22 2702143.
Adres strony internetowej (url): www.rewita.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynków oraz nadbrzeża zlokalizowanych w Oddziale Rewita Waplewo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RWT/PZP/13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia remontu w obiektach zlokalizowanych w Oddziale terenowym Spółki REWITA Waplewo (Teren Ośrodka Wypoczynkowego REWITA Waplewo - działka nr ewid. 520/3 w miejscowości Maróz, gmina Olsztynek, powiat Olsztyński, województwo Warmińsko- Mazurskie) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od nr 1 do nr 6 dla poszczególnych części oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2.Postępowanie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ 1 - Prace remontowe w Budynku Głównym. CZĘŚĆ 2 - Prace remontowe w parterowym pawilonie mieszkalnym "Junior" oraz w budynku sanitarnym na nadbrzeżu. CZĘŚĆ 3 - Prace remontowe w 6 domkach letniskowych. CZĘŚĆ 4 - Prace remontowe na nadbrzeżu Ośrodka oraz zakup materiałów do użytku Zamawiającego. CZĘŚĆ 5 - Prace remontowe na boiskach sportowych należących do Ośrodka. CZĘŚĆ 6 - Dostawa i montaż systemowego basenu pływającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45233140-2, 45300000-0, 45232460-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ 1 - Prace remontowe w Budynku Głównym. Termin realizacji- od dnia rozpoczęcia nie wcześniej niż 04.01.2018 r. do 20.04.2018 r. z zastrzeżeniem, że Wykonawca w okresach od 05.02.2018 r. do 11.02.2018 r. oraz od 20.03.2018 r. do 07.04.2018 r. nie będzie prowadził prac remontowych. Prace wykonane do 05.02.2018 r., między 12.02.2018 r. a 19.03.2018 r. umożliwią normalne użytkowanie we wcześniej wyremontowanych pomieszczeniach. CZĘŚĆ 2 - Prace remontowe w parterowym pawilonie mieszkalnym "Junior" oraz w budynku sanitarnym na nadbrzeżu. Termin realizacji- od dnia rozpoczęcia nie wcześniej niż 03.01.2018 r. do 20.04.2018 r. CZĘŚĆ 3 - Prace remontowe w 6 domkach letniskowych. Termin realizacji - od dnia rozpoczęcia nie wcześniej niż 04.01.2018 r. do 20.04.2018 r. CZĘŚĆ 4 - Prace remontowe na nadbrzeżu Ośrodka oraz zakup materiałów do użytku Zamawiającego. Termin realizacji - od dnia rozpoczęcia do 25.04.2018 r. z zastrzeżeniem, że zakup oraz przekazanie materiałów do użytku Zamawiającego nastąpi do 31.01.2018r. CZĘŚĆ 5 - Prace remontowe na boiskach sportowych należących do Ośrodka. Termin realizacji - od dnia rozpoczęcia do 25.04.2018 r. CZĘŚĆ 6 - Dostawa i montaż systemowego basenu pływającego. Termin realizacji - od dnia rozpoczęcia do 25.04.2018 r. Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia względem terminów granicznych wskazanych powyżej. Szczegóły w Rozdziale dotyczącym kryterium oceny ofert.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Prace remontowe w Budynku Głównym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W w/w części nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Prace remontowe w parterowym pawilonie mieszkalnym "Junior" oraz w budynku sanitarnym na nadbrzeżu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 496012.21
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prywatne Sewil Sebastian Podlecki
Email wykonawcy: biurosewil@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Wilczyńskiego 25E lok. 225
Kod pocztowy: 10-686
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 610095.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 610095.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 689106.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Prace remontowe w 6 domkach letniskowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1122193.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prywatne Sewil Sebastian Podlecki
Email wykonawcy: biurosewil@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego 25E lok. 225
Kod pocztowy: 10-686
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1380298.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1380298.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1380298.25
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Prace remontowe na nadbrzeżu Ośrodka oraz zakup materiałów do użytku Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W w/w części nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Prace remontowe na boiskach sportowych należących do Ośrodka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W w/w części nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa i montaż systemowego basenu pływającego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W w/w części nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.