To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-24
Ogłoszenie nr 500017663-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.: Przetarg nieograniczony nr 25/PN/17 na dostawę tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512651-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 241468653,
ul. ul. W. Lipa
2,
41-703
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48322482452, e-mail
zampub@szpitalruda.pl, faks
+48327795912.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalruda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 25/PN/17 na dostawę tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):25/PN/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. Na przedmiot zamówienia Pakiet 1, 2 składa się również odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie się odbywał bezpłatnie na prośbę Zamawiającego i zostanie potwierdzony przez obie strony protokołem zdania materiałów. Wykonawca najpóźniej do 10 dni przekaże Zamawiającemu "Kartę przekazania odpadów". Wykonawca zobowiązany jest do spakowania i odebrania zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2. W zakresie Pakietu 1 Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, natomiast w zakresie Pakietu 2 Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta, fabrycznie nowych, posiadających na opakowaniu informacje o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji. 3. Zamawiający w zakresie Pakietu 1 wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, ponieważ dostarczane dotychczas materiały równoważne nie spełniały podstawowych wymogów jakości. W większości przypadków proszek rozsypywał się podczas normalnej eksploatacji drukarki, co powodowało uszkodzenie bębna lub innych zespołów drukarki. Jakość wydruku dostarczonych tonerów pozostawiała wiele do życzenia. Ze względu na newralgiczne miejsca takie jak: laboratorium, izba przyjęć, pracownie i oddziały Szpitala, gdzie wydawany jest wynik pacjentowi, niedopuszczalne jest wydawanie niewyraźnych i zamazanych wydruków. 4. Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się dostarczonego materiału, jednak nie krócej niż 1 rok. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji (m. in. odbiór od Zamawiającego, transport do producenta, dostawa do Zamawiającego). 5. Zaoferowane materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, bębny, taśmy) winny być oryginalne, fabrycznie nowe, nieregenerowane pochodzące od producenta sprzętu biurowego, do którego materiały eksploatacyjne są dedykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. W przypadku, gdy producent sprzętu biurowego nie produkuje w/w materiałów winny one pochodzić od producentów specjalizujących się w w/w materiałach, posiadających autoryzację producenta sprzętu. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu wcześniej eksploatowanego czy przerabianego, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 6. Za fabrycznie nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nienapełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik zużycia tuszu oraz tonera powinien być prawidłowo wskazywany przez dane urządzenie. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty o poziomie tuszu-tonera podczas pracy w sieci. 7. Za oryginalne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta danego urządzenia. 8. W zakresie Pakietu 2 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany "z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia), pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, które są fabrycznie nowe, niegorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, posiadające znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. Pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów i tuszy winna być potwierdzona dołączonymi do oferty testami wykonanymi zgodnie z normami odpowiednimi dla danego urządzenia np. STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24712. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia ,,typu" lub wskazano nazwę własną produktu oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych lub wyższych jak w zestawieniu parametrów i warunków wymaganych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 10. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapotrzebowania transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym m.in. koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas transportu do miejsca dostarczenia. 14. Zamówiony towar będzie dostarczany do wskazanego pomieszczenia w magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w czasie jego pracy, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00 w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu szpitalnego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 15. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 16. Wykonawca ma obowiązek rozpoznać reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu: 2 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji - dotyczy Pakietu 1, 2. 17. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 18. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30192320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26406.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33631.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23437.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28078.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa lin szybowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. ODDZIAŁ KWK RUDA RUCH HALEMBA - grupa materiałowa: 284-18
- Sukcesywna dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
- Remont gabinetów w Przychodni Brackiej Gliwice
- Budowa rurociągu OE 500 odprowadzającego wody dołowe z pompowni głównego odwadniania do siedmiokomorowego osadnika wód dołowych prowadzonego na powierzchni zakładu górniczego w KWK Ruda Ruch Halemba
- Naprawa ściany szczytowej facjaty wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby OUW.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych
- Zapewnienie możliwości drukowania, skanowania i faksowania dokumentów wraz z serwisem sprzętu w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.