eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego (zamówienie z podziałem na 9 zadań)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017674-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie: Dostawa urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego (zamówienie z podziałem na 9 zadań)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546787-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska 11 B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 261 15 56 59, e-mail zamowienia34wog@ron.mil.pl, faks 261 15 63 85.
Adres strony internetowej (url): http://34wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://34wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego (zamówienie z podziałem na 9 zadań)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/43/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę nowych urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego zapotrzebowanych przez Jednostki/Instytucje Wojskowe z podziałem na 9 (dziewięć) zadań. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 następujących zadań: 1) Zadanie nr 1: Czujki (SSWiN). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.1. oraz w Załączniku nr 3.1. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1. 2) Zadanie nr 2: Elementy sygnalizacyjne SSWiN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.2. oraz w Załączniku nr 3.2. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 2. 3) Zadanie nr 3: Akumulatory i zasilacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.3. oraz w Załączniku nr 3.3. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 3. 4) Zadanie nr 4: Elementy SKD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.4. oraz w Załączniku nr 3.4. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 4. 5) Zadanie nr 5: Wideodomofony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.5. oraz w Załączniku nr 3.5. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 5. 6) Zadanie nr 6: Kamery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.6. oraz w Załączniku nr 3.6. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 6. 7) Zadanie nr 7: Rejestratory i dyski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.7. oraz w Załączniku nr 3.7. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 7. 8) Zadanie nr 8: Monitory do 24 godzinnej pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.8. oraz w Załączniku nr 3.8. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 8. 9) Zadanie nr 9: Macierze dysków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.9. oraz w Załączniku nr 3.9. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 9. 3. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, wraz z rozładunkiem, elementów i urządzeń systemów (w zależności od części zamówienia) SSWiN, SKD, TSN, ... do Systemów Wspomagających Ochronę Fizyczną Obiektów Wojskowych (SWOFOW). 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać jedną dostawą w zakresie zamówienia podstawowego (w ramach każdego zadania) w terminie do 01.09.2017 r. 5. Dostawy cząstkowe realizowane będą w zakresie towarów określonych w prawie opcji w terminie nie później niż 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, w dniach roboczych gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i będą składane nie częściej niż dwa razy w miesiącu, przy zachowaniu terminu końcowego o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy tj. do dnia 08.12.2017 r. 6. Gotowość dostawy towaru Dostawca zgłosi Zamawiającemu w formie wiadomości poczty elektronicznej, co najmniej 2 dni przed terminem dostawy. 7. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy towaru określone (w zależności od części zamówienia)) w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9. - zgodnie z paragrafem 3 umowy. 8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji cenowej, złożonej do oferty przez Dostawcę, pozostają niezmienne przez okres realizacji zamówienia. 9. Dostawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na zaproponowany towar. a) W załącznikach nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9 - Formularzu kalkulacji ceny ofertowej, Dostawca zaproponuje produkty o okresie gwarancji, wskazanym przez producenta, który nie może być krótszy niż 24 miesiące. W zależności od wskazanego okresu gwarancji Dostawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert - zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ. b) Dostawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji nie krótszej od okresu gwarancji udzielonego przez producenta "towaru" oraz wyraża zgodę w okresie obowiązywania gwarancji na konserwację zamontowanych urządzeń ochrony technicznej przez inną firmę, aktualnie realizującą usługę w tym zakresie na rzecz34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przy czym fakt ten nie zwalnia Dostawcy z zobowiązań gwarancyjnych. 10. Dostawca będzie ponosił odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu urządzeń składających się na przedmiot zamówienia. 11. Dostawca w celu potwierdzenia zgodności oferowanego produktu z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej w kolumnie nr 3 i 4 wpisze: Producent, Model lub inne oznaczenie np. numer katalogowy umożliwiające jednoznaczną identyfikację przedmiotu zamówienia, względnie wraz z ofertą dostarczy dokument (karta katalogowa, deklaracja zgodności) potwierdzający zgodność produktu. . Przedstawiony opis względnie dokumenty muszą wskazywać zgodność oferowanego towaru z wymaganiami Zamawiającego oraz umożliwiać weryfikację zgodności oferowanego towaru z wymaganiami stawianymi przez Normę Obronną. 12. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35.12.17.00 - Systemy alarmowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Czujki SSWiN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82573.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAWEL Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: sawel@sawel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 83
Kod pocztowy: 35-301
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101566
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101566
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164589
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa elementów sygnalizacyjnych SSWiN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostaje unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa akumulatorów i zasilaczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17221.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAWEL Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: sawel@sawel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 83
Kod pocztowy: 35-301
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21182
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17220
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21499
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa elementów SKD

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie zadania nr 4 zostaje unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa wideodomofonów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5291.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAWEL Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: sawel@sawel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 83
Kod pocztowy: 35-301
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6508.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6508.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6508.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa kamer

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie zadania nr 4 zostaje unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa rejestratorów i dysków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAWEL Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: sawel@sawel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 83
Kod pocztowy: 35-301
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23320
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa monitorów do 24 godzinnej pracy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp w powiązaniu z Art. 94. ust. 3 Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylił się od zawarcia umowy, jednocześnie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z powyższym postępowanie unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa macierzy dysków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie zadania nr 9 zostaje unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.