eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017702-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27581400000, ul. pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 438 031, e-mail przetargi@asp.wroc.pl, faks 713 431 558.
Adres strony internetowej (url): www.asp.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: UCZELNIA PUBLICZNA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWR-2/08/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zamawiającego tj.:1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt. 2) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 2 szt. 3) KOMPUTER STACJONARNY NR 2 - 1 szt. 4) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 2 szt. 5) MONITOR - 3 szt.. 6) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do przedmiotowego Zaproszenia 4. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt oraz oprogramowanie na nim zainstalowane był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. 5. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 6. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym oprogramowaniem, okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 7. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 8. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 9. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do przedmiotowego Zaproszenia) lub posiadać lepsze parametry. 10. Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt gwarancji na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru. 11. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załączniki nr 3 do niniejszego Zaproszenia). 12. PODWYKONAWCY. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie danej części zamówienia podwykonawcom na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24253.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DREAMTEC Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy@dreamtec.pl
Adres pocztowy: Pl. Strzelecki 20
Kod pocztowy: 50-224
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm., zwaną dalej ustawą Pzp.) tj Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, CZĘŚĆ NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, znak postępowania: ZP-13/07/2017 Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 25-07-2017r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Podstawą prawną zastosowania trybu z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - są spełnione wymagane przesłanki do zastosowania tego trybu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.