eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lelkowo"Przebudowa drogi gminnej Nr 114024N do msc. Jarzeń gmina Lelkowo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017765-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Gmina Lelkowo: "Przebudowa drogi gminnej Nr 114024N do msc. Jarzeń gmina Lelkowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.Poddziałanie "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcia dla rozwoju lokalnego w ramach inisjatywy LEADER" objętego Program w zakresie: budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które skracają dystans lub czas dojazdu do obiektów uzyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne dla ludności lokalnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549873-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lelkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53820200000, ul. Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 448 183, e-mail sekretariat@uglelkowo.pl, faks 552 448 183.
Adres strony internetowej (url): www.bip.uglelkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej Nr 114024N do msc. Jarzeń gmina Lelkowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.III.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres zadania polegającego na przebudowie drogi gminnej Nr 114024N do msc. Jarzeń wchodzą następujące roboty: Wykonanie wykopów - 118,2 m3 Wykonanie warstwy podbudowy gr 15 cm z kruszywa łamanego ze skały litej 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 118,0 m2 Wykonanie warstwy wyrównawczej śr gr 15 cm z kruszywa łamanego ze skały litej 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 2.021,0 m2 Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z SMA 16 - 2.071,0 m2 Wykonanie poboczy śr. gr 15 cm z mieszanki optymalnej - 804,0 m2 Wykonanie warstwy odsączającej gr 15 cm z piasku - 61,0 m2 Wykonanie przepustu o średnicy 60 cm - 8,0 mb Zakres prac i sposób wykonania precyzują: Projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które są załącznikami do niniejszej SIWZ. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w projekcie budowlanym a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest projekt budowlany. W zakres zadania wchodzi pełna obsługa geodezyjna z wykonaniem Inwentaryzacji Powykonawczej na dzień odbioru Końcowego. Zorganizowanie i zasilenie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, zmianą organizacji ruchu, przywróceniem dróg do stanu pierwotnego ( w tym odtworzenie nawierzchni dróg), wyłączeniami energii, wywozem i utylizacją odpadów itp. Wykonawca jest materialnie odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie wykonywania prac budowlanych, winien także posiadać stosowne ubezpieczenie w tym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165328.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tuga@epoczta.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201721.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201721.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243761.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.