eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach przy ul. Sobańskiego 86

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017782-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2: Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach przy ul. Sobańskiego 86

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557841

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 30.01.2017r. dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 24071082700000, ul. Ul. Sobańskiego 86, 40-685 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 202 93 20, e-mail SP32K_ce@poczta.onet.pl, faks 32 202 93 20 wew. 28.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach przy ul. Sobańskiego 86

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/696/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z kompleksową przebudową łazienek chłopców i personelu na parterze oraz łazienek chłopców na I piętrze , w szczególności: 2.1.1. roboty remontowe: ? rozbiórka fragmentów ścianek działowych, ? demontaż ościeżnic metalowych, ? rozebranie wykładziny posadzki z płytek, ? rozebranie wykładziny ściennej z płytek, ? zerwanie posadzki cementowej, ? wywiezienie i utylizacja gruzu, ? wymiana kratek wentylacji grawitacyjnej, ? osadzenie nowych ościeżnic wraz z skrzydłami, ? wykonanie nowych tynków kat. III, ? licowanie ścian płytkami metodą zwykłą na klej do wysokości 2,0 m « montaż listew na narożach wypukłych, ? wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie, ? ułożenie płytek na posadzce na klej, ? przygotowanie ścian pod malowanie - gładź gipsowa, ? malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - akrylową, ? malowanie rur i grzejników farbą olejną, ? montaż kabin wodoodpornych, systemem np. LTT ( dostawa i montaż przez wytwórców ), typ HPL 24 mm P5, w kolorze jasnym , montowane 15 cm nad posadzką, ? montaż lustra szlifowanego, ? montaż pojemnika na mydło w płynie, ? montaż pojemników na papier toaletowy, 2.1.2. roboty instalacyjne sanitarne: ? demontaż ustępu z miską fajansową, ? demontaż umywalki, ? demontaż pisuarów, ? demontaż baterii, ? demontaż i ponowny montaż nowego podgrzewacza pojemnościowego V=80 dm3, ? demontaż rur stalowych ocynkowanych skręcanych, ? demontaż podejść odpływowych, ? demontaż rur kanalizacyjnych PCV, ? demontaż grzejnika żeliwnego członowego, ? wykucie bruzd poziomych i pionowych dla przewodów wodnych, ? zamurowanie bruzd j/w przebicie otworów, ? zabetonowanie otworów, ? montaż rur z polipropylenu łączonych przez zgrzewanie, ? montaż rur kanalizacyjnych z PCV łączonych na wcisk, ? montaż zaworów kulowych, ? montaż grzejnika żeliwnego członowego z odzysku, ? montaż umywalek wraz z baterią, ? montaż muszli ustępowej typ kompakt wraz z deską sedesową, ? montaż pisuarów z zaworem spłukującym i syfonem, ? montaż termy elektrycznej do podgrzewania wody V=5,0 dm3 i 60,0 dm3, 2.1.3. Instalacje elektryczne ? demontaż starych opraw oświetleniowych świetlówkowych z kloszem, ? demontaż łączników instalacyjnych hermetycznych, ? demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych hermetycznych, ? demontaż puszek z tworzyw sztucznych hermetycznych, ? demontaż puszek instalacyjnych podtynkowych, ? demontaż przewodów wtynkowych, ? wykucie bruzd, ? wykonanie pasów tynków, ? ułożenie przewodów kabelkowych w izolacji polwinitowej w tynku, ? przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, ? montaż puszek bakelitowych kwadratowych hermetycznych, ? montaż puszek podtynkowych instalacyjnych, ? montaż łączników jednobiegunowych z tworzywa hermetycznych, ? montaż gniazd wtyczkowych 2bieg. + z16A podtynkowych hermetycznych, ? montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x18W , ? wykonanie tymczasowej instalacji elektrycznej ( montaż i demontaż), ? wymiana tablicy rozdzielczej ( materiał inwestora), ? montaż wyłączników samoczynnych S301 B 16, ? mechaniczne przebicie otworów w ścianie z cegły, ? montaż przepustów rurowych, ? wykonanie tynków, ? wywiezienie gruzu, ? sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego 1 fazowego niskiego napięcia, ? badanie skuteczności zerowania pomiar pierwszy i następne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, szkice stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80695.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JANEX M.G. S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bocheńskiego 81
Kod pocztowy: 40-847
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89900,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89900,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89900,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.