eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadkówKompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy RadkówZespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wambierzycach oraz Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017924-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Gmina Radków: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Radków: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wambierzycach oraz Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej , Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej nr 3 "Gospodarka niskoemisyjna", Działania nr 3.3 "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym", Poddziałania nr OSI - 3.3.1 "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548073-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radków, Krajowy numer identyfikacyjny 89071859000000, ul. ul. Rynek 1, 57420 Radków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 735 000, e-mail zamow_publ@radkowklodzki.pl, faks 748 735 015.
Adres strony internetowej (url): www.radkowklodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Radków: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wambierzycach oraz Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Radków: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wambierzycach oraz Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej" 1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 1.2. Opis, zakres i przedmiot części. CZĘŚĆ 1. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wambierzycach" Zakres rzeczowy robót: 1) Montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego 60kW zasilanego gazem płynnym. Kocioł gazowy zainstalowany zostanie w pomieszczeniu na poddaszu budynku. Ściany pomieszczenia kotłowni gazowej wyłożyć 2x płyta GK ognioodporna na ruszcie metalowym. Od strony dachu należy przybić do krokwi od strony pomieszczenia 2x płyta GK ognioodporna. Na podłodze pomieszczenia kotłowni ułożyć blachę stalową ryflowaną #1,6mm. Spaliny z kotła odprowadzić nad dach systemem SPS 80/130 z zasysaniem powietrza do spalania z zewnątrz budynku. W pomieszczeniu kotłowni wykonać Z-ową wentylację wywiewną 20x20 usytuowaną nad posadzką oraz Z-ową wentylację nawiewną 20x25; 2) Wykonanie z płyt GK ognioodpornych ścian i sufitu na poddaszu w budynku szkoły; 3) Montaż pompy ciepła: -dla zapewnienia pozyskiwania energii z gruntu na poziomie 80% czasu trwania sezonu grzewczego zaprojektowano 8 otworów (sondy pionowe) o głębokości 100m każdy, - Wiercenie otworów na sondy pionowe, - ułożenie przewodów poziomych (rur dobiegowych) od odwiertów do studni rozdzielaczowej i pomieszczenia węzła cieplnego pomp ciepła; - montaż pompy ciepła w pomieszczeniu węzła - centrali ciepła. 4) Montaż podziemnego zbiornika gazu i rurociągów gazu; 5) Montaż rurociągów gazu od zbiornika do kotłowni; 6) Ocieplenie dachu i ścianek na poddaszu: - ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 24cm; - ocieplenie ścianek poddasza płytami z wełny mineralnej gr. 18cm; 7) Wymiana starych okien skrzynkowych na nowe okna plastikowe z szybami zespolonymi o współczynniku k=0,9W/m2K - w terminie do 31 sierpnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ 2: "Termomodernizacja Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej" Zakres rzeczowy robót: 1) Montaż pompy ciepła. - dla zapewnienia pozyskiwania energii z gruntu na poziomie 80% czasu trwania sezonu grzewczego zaprojektowano 8 otworów (sondy pionowe) o głębokości 100m każdy. - wiercenie otworów na sondy pionowe - operator wiertnicy - ułożenie przewodów poziomych (rur dobiegowych) od odwiertów do studni rozdzielaczowej i pomieszczenia węzła cieplnego pomp ciepła. - montaż pompy ciepła w pomieszczeniu węzła - centrali ciepła. 2) Ocieplenie ścianek i stropu na poddaszu. - ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr. 20cm; - ocieplenie ścianek poddasza płytami z wełny mineralnej gr. 15cm; 3) Wymiana starych okien w połaci dachowej na nowe okna plastikowe z szybami zespolonymi o współczynniku k=0,9W/m2K. 4) Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki; - rozebranie istniejącego pokrycia i ułożenie na połaci dachowej nowego pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki ; - wymiana rynien i rur spustowych; - wykonanie instalacji odgromowej. 5) Roboty elewacyjne - montaż i rozebranie rusztowań. 6) Roboty tynkarskie. 7) Roboty malarskie elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące załącznik do SIWZ 2. Kosztem Wykonawcy jest także: - odtworzenie ogrodzeń itp.,wywóz gruzu, odszkodowania wynikłe z winy Wykonawcy, koszty ubezpieczeń, opracowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); 2.1. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.). 2.2. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi. 2.3. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności w zakresie: a) robót ogólnobudowlanych w tym, przy robotach przygotowawczych, demontażowych, montażu instalacji sanitarnych, montażu instalacji gazowych, obsługi koparki, robót wykończeniowych - dla CZĘŚCI 1; b) robót ogólnobudowlanych w tym, przy robotach przygotowawczych, demontażowych, montażu instalacji sanitarnych, montażu instalacji gazowych, wykonania instalacji elektrycznych, obsługi koparki, robót dekarskich, robót wykończeniowych - dla CZĘŚCI 2; 3.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 ze zm.),tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, oraz ma prawo odstąpienia od umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45332200-5, 76340000-8, 45330000-9, 45452100-1, 45400000-1, 45333000-0, 45331110-0, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wambierzycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 409308.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: SANITERM ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MAREK NOWAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 4/1
Kod pocztowy: 57-320
Miejscowość: Polanica Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 587794.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 587794.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 587794.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 39,5

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art 93 ust.1, pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) - ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.