To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018168-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Gmina Supraśl: "Budowa gminnego przedszkola w Grabówce", gm. Supraśl
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Przyjaciele dzieci - nowe przedszkole w Grabówce", zwanego dalej "Projektem" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536005-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000,
ul. ul. Piłsudskiego
58,
16-030
Supraśl, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7132725, 7132701, e-mail
monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks
085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa gminnego przedszkola w Grabówce", gm. Supraśl
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa gminnego przedszkola wraz z instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową wewnętrzną i wentylacją mechaniczną wraz z murem oporowym i zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanych na działkach nr geod. 104, 105/1, 67/2 i 145/3 przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl. Budynek przedszkola zaprojektowano na planie kwadratu o boku długości około 42 m, jako budynek parterowy; wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, nakryty zielonym stropodachem. Budynek składa się z 3 skrzydeł, z których każde zawiera oddzielny blok funkcjonalny. Dwa równoległe skrzydła, mieszczą sale zajęć, blok administracyjno-biurowy oraz blok pomieszczeń technicznych, rozdzielone są wewnętrznym patio. Trzeci człon łączący dwa w/w skrzydła mieści przestrzenie ogólnodostępne, tj. wiatrołap, hall wejściowy, pokój nauczycielski, salę wielofunkcyjną z pomieszczeniami pomocniczymi i zakończony jest blokiem kuchennym. Dane liczbowe budynku: - powierzchnia zabudowy - 1.503,44m2 - powierzchnia użytkowa - 1.028,07m2 - kubatura - 6.485,35m3 - wysokość budynku wynosi 4,20m, zaś w części budynku mieszącej salę wielofunkcyjną wysokość budynku wynosi 6,40m - długość budynku - 42,00m - szerokość budynku - 41,30m - liczba kondygnacji - 1 Rozwiązania konstrukcyjno-budowlane: - fundamentowanie - zaprojektowano płytę fundamentową żelbetową - konstrukcje ścienne - zaprojektowano jako murowane z cegły silikatowej pełnej o szer. 24 i 18cm, nadproża z beleczek z betonu sprężonego o przekroju 12x12cm - konstrukcje żelbetowe, monolityczne - przekrycia o znacznej rozpiętości zaprojektowano z betonu monolitycznego szer.24cm; stropy o niewielkiej rozpiętości zaprojektowano jako płyty żelbetowe o wys. 12cm; wieńce stropowe monolityczne; - konstrukcje sprężone prefabrykowane - stropy o znacznych rozpiętościach zaprojektowano z płyt sprężonych kanałowych strunobetonowych - konstrukcje drewniane - część świetlików na dachu zaprojektowano jako konstrukcje drewniane - dachy - zaprojektowano dachy płaskie, żelbetowe o zerowym spadku z wpustami dachowymi wewnętrznymi i przelewami awaryjnymi. W projekcie występują dachy zielone i balastowe, zabezpieczone warstwą żwiru. Rozwiązania materiałowe zewnętrzne - elewacje - zaprojektowano z desek modrzewiowych gr.22mm; na elewacji południowej zaprojektowano elewację z blachy trapezowej T35 ocynkowanej i powlekanej; na ścianach stołówki zaprojektowano elewację z blachy na rąbek stojący lub z kaset miedzianych na deskowaniu pełnym; na naświetlach dachowych zaprojektowano elewacje i dach z blachy tytan-cynk na rąbek stojący lub z kaset metalowych na deskowaniu pełnym - cokół betonowy - zaprojektowano z elementów prefabrykowanych L - stolarka i ślusarka zewnętrzna - zaprojektowano okna i drzwi drewniane szklone szkłem zespolonym, potrójnym, dwukomorowym, w elewacji południowej zaprojektowano ślusarkę EI 60 z drzwiami EI 30, zaprojektowano świetliki dachowe NRO izolowane z pokryciem akrylowym PMMA lub z poliwęglanu komorowego, czterowarstwowego. Rozwiązania materiałowe wewnętrzne -ściany wewnętrzne - murowane z cegły silikatowej pełnej o szer. 24,18cm i 12cm; nadproża z beleczek z betonu sprężonego o przekroju 12x12cm; - tynki - maszynowe, cienkowarstwowe cementowo-wapienne - powłoki malarskie - farby matowe, silikatowe, paroprzepuszczalne , odporne na starzenie, ścierani i zmywalne; - okładziny akustyczne - sali wielofunkcyjnej zaprojektowano okładziny akustyczne ścian z płyt z wełny drzewnej - okładziny ścienne z płytek ceramicznych - w sanitariatach płytki 5x5cm, w pomieszczeniach kuchennych 20x20cm - sufity - podwieszane z płyt GK częściowo perforowanych - posadzki - w hallu i na powierzchnia komunikacyjnych z płytek ceramicznych 5x5cm, w pomieszczeniach zaplecza kuchennego oraz w pomieszczeniach technicznych stosować posadzki z żywicy epoksydowej, w pomieszczeniach biurowych stosować wykładziny tekstylne obiektowe, w pomieszczeniach pomocniczych stosować wykładziny PCV obiektowe, w salach zajęć dydaktycznych i w sali wielofunkcyjnej stosować wykładziny kauczukowe; - stolarka i ślusarka wewnętrzna - drzwi drewniane płytowe, witryny drewniane, Instalacje wewnętrzne: - instalacje sanitarne - instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja kanalizacji tłuszczowej, instalacja solarna, kotłownia i instalacja gazowa, instalacja c.o. i instalacja GWC, instalacja i urządzenia wentylacji mechanicznej, wyciąg z okapów, instalacja klimatyzacji freonowej; - instalacja elektryczna - rozdzielnice obiektowe, wyłączenie pożarowe, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja uziemienia, instalacja odgromowa, instalacja i ochrony przepięciowej, instalacja ochrony od porażeń, instalacja fotowoltaiczna - instalacja gazowa, kotłownia gazowa - wentylacja mechaniczna Zagospodarowanie terenu: - rozbiórka obiektów znajdujących się na terenie inwestycji: placu zabaw, skarpy i ogrodzenia, wycinkę niektórych drzew, - utwardzenie terenu, nawierzchnie biologicznie czynne, ogrodzenie, budowa muru oporowego, trawnik i nasadzenia drzew i krzewów, elementy małej architektury i wyposażenie placu zabaw; - przyłącza sanitarne zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej kanalizacji deszczowej; - instalacje elektryczne - zasilanie budynku - WLZ, oświetlenie terenu. Uwaga: budowa słupa elektroenergetycznej linii napowietrzno-kablowej SN-15kV oraz rozbiórka elektroenergetycznej linii napowietrznej SN-15kV zostanie wykonana przez PGE Dystrybucja S.A. Zakres robót obejmuje: a) Roboty budowlane: -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne, -fundamenty, -ściany fundamentowe, -ściany i stropy, -dach -konstrukcja i pokrycie, -ślusarka i stolarka otworowa, -tynki i okładziny wewnętrzne, -podłogi i posadzki, -malowanie, -elewacje, -ślusarka, -roboty zewnętrzne. b) Roboty elektryczne - zasilanie budynku, oświetlenie terenu, rozdzielnice obiektowe, wyłączenie pożarowe, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja uziemienia, instalacja odgromowa, instalacja i ochrony przepięciowej, instalacja ochrony od porażeń, instalacja fotowoltaiczna; c) Roboty sanitarne- przyłącza sanitarne zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja kanalizacji tłuszczowej, instalacja solarna, kotłownia i instalacja gazowa, instalacja c.o. i instalacja GWC, instalacja i urządzenia wentylacji mechanicznej, wyciąg z okapów, instalacja klimatyzacji freonowej; d) Dostawę i montaż wyposażenia zaplecza gastronomicznego, wyposażenia toalet, wyposażenia ruchomego, meble projektowane wbudowane, pozostałe elementy wyposażenia; e) Odebranie budynku przez odpowiednie służby (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Straż Pożarna, Nadzór Budowlany), f) Wykonanie badań i pomiarów niezbędnych do odbioru przez odpowiednie służby oraz uczestnictwo w odbiorach w/w służb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1, 37535200-9, 39161000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6353816.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKCESS Starosta i Wspólnicy sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7227103.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.