eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaBudowa Sali Gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kaliskach Kościerskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018249-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Kościerzyna: Budowa Sali Gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kaliskach Kościerskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535962-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167518400000, ul. ul. Strzelecka 9, 83400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 865 980, e-mail g.kucharski@koscierzyna.pl, faks 586 865 983.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.pl/bip.aspx

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Sali Gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kaliskach Kościerskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kaliskach Kościerskich Budowa budynku Sali gimnastycznej wraz z zapleczem, w tym przebudowa w zakresie połączenia istniejącej komunikacji ze szkoły z projektowaną komunikacją w nowo projektowanym budynku Sali gimnastycznej i związana z tym zmiana konstrukcji dachu szkoły, połączenie istniejącej kotłowni z projektowanym pomieszczeniem technicznym. Sala gimnastyczna wraz z zapleczem, parterowa, z dachem dwuspadowym. Parametry budynku Sali gimnastycznej: powierzchnia zabudowy 730.7 m2, powierzchnia użytkowa 667.7 m2, powierzchnia całkowita 678.9 m2, kubatura 6150 m3, Dach budynku dwuspadowy o nachyleniu połaci 25° oraz 7°. Technologia murowana z elementami drewnianymi i drewnopochodnymi. Układ ścian konstrukcyjnych - poprzeczny i podłużny. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany, słupy oraz podciągi. Ściany konstrukcyjne murowane z betonu komórkowego, dach o konstrukcji drewnianej dwuspadowy na dźwigarach z drewna klejonego oraz płatwiach drewnianych. Połać dachowa nad salą gimnastyczną pokryta płytami warstwowymi z rdzeniem poliuretanowym. Sposób montażu, łączenia oraz obróbki blacharskie zgodnie z zastosowanym systemem. Dach zaplecza Sali dwuspadowy ułożony na murłatach oraz płatwiach stalowych. Połać dachowa nad zapleczem pokryta blachami trapezowymi + warstwa rdzenia poliuretanowego + wierzchnia blacha osłonowa dostosowana do płyty warstwowej. Sposób montażu, łączenia oraz obróbki blacharskie zgodnie z zastosowanym systemem. W sali sportowej i korekcyjno-treningowej posadzka systemowa wykonana jako powierzchniowo elastyczna z linoleum w odcieniach zieleni. Pozostałe pomieszczenia - terakota. Montaż wyposażenia stałego obiektu. Wyposażenie sali gimnastycznej: Tablica wyników sportowych - 1 sztuka, Słupy oraz siatka do siatkówki - 1 komplet, Kosze do koszykówki z konstrukcją regulacji wysokości - 2 sztuki, Bramki do piłki ręcznej i nożnej z siatką - 2 sztuki, Drabinki gimnastyczne 2 stanowiskowe - 17 sztuk. Wyposażenie sali korekcyjnej: Lustro - 8 sztuk. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiar robót W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.3. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Wykonywania robót budowlanych na terenie budowy: - robót ogólnobudowlanych, w tym szalowanie, zbrojenie, betonowanie, murowanie, montowanie elementów konstrukcyjnych, docieplanie i izolowanie ścian fundamentowych, ocieplanie ścian zewnętrznych, wykonywanie tynków, malowanie ścian, wykonywanie izolacji cieplnych stropów, stropodachów, dachów, roboty ciesielskie, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, montaż elementów konstrukcji, - robót sanitarnych związanych z wykonywaniem instalacji c.o., w tym montaż instalacji i urządzeń, kucie otworów, bruzd, - robót elektrycznych, w tym kucie bruzd dla kabli, kucie otworów, montaż urządzeń, osprzętu i okablowania, podłączanie kabli i urządzeń, sprawdzenia i pomiary elektryczne. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45212222-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1889229.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych APOLLO Piotr Lubecki
Email wykonawcy: apollo.piotr@poczta.pnet.pl
Adres pocztowy: Nowa Wieś 39/1
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2812517,97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2812517,97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2933548,89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.