To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018292-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Gmina Ząbkowice Śląskie: Przebudowa ul. Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551666-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004981-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000,
ul. ul. 1 Maja
15,
57-200
Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8 165 300 lub 301, e-mail
zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks
748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.zabkowiceslaskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą o długości około 1280 mb. Przebudowę ul. Kamienieckiej od ul. Chrobrego do ul. Cukrowniczej (bez skrzyżowania z ul. Cukrowniczą, od km 0+000,00 do km 1282,65)zaprojektowano istniejącym śladem. Szerokość ulicy wynosi od 6,0 do 6,40 m. Nowe krawężniki należy ustawiać w śladzie starych, tak, aby szerokość jezdni oraz chodników pozostała bez zmiany. Nawierzchnię chodników po lewej stronie drogi oraz istniejącą po prawej stronie należy wymienić na nową zachowując istniejące szerokości. Nowoprojektowane chodniki po prawej stronie mają szerokość od 1,5 m (km od 0+610 do km 0+758) do 2,0 m na pozostałym odcinku dostosowane są do szerokości pasa drogowego. Istniejące zjazdy z kostki granitowej należy przełożyć i nie zmieniając ich szerokości i zakresu, dostosować do skorygowanych wysokości nawierzchni jezdni i krawężnika. Nowoprojektowane zjazdy należy wykonać analogicznie jak zjazdy istniejące, dostosowując się do bram oraz wjazdów na posesje. W rejonie km 0+050 oraz 0+770 zaprojektowano dwa łączniki do posesji (jeden o szerokości 2,5m, drugi 3,0m). Każdy z nich ma przekrój pół uliczny. Po niższej stronie przekroju zastosowano krawężnik z jednym rzędem z kostki betonowej. Pochylenie łączników jest jednostronne skierowane w kierunku ul. Kamienieckiej. W km od 402,50 do 440,50 po prawej stronie drogi zaprojektowano parking o szerokości 8,0 metrów oraz długości 38 metrów o nawierzchni z kostki betonowej. Pochylenie parkingu ma wartość 4% i jest skierowane w prawo. Wszystkie wjazdy na drogi wewnętrzne należy dostosować do istniejących szerokości lub możliwości terenowych. Pochylenie podłużne zgodne z pochyleniem ul. Kamienieckiej na tym odcinku. W obrębie parkingu znajduje się wjazd na działkę prywatną oraz wejście do sklepu; wysokości nawierzchni w tym rejonie należy dostosować wysokościowo do terenu oraz istniejących schodów. Pochylenia poprzeczne dostosowane są do stanu istniejącego. Na odcinkach prostych pochylenie jest daszkowe o spadku 2%, natomiast na łukach pochylenie jest jednostronne skierowane do wewnątrz łuku o wartości 2%. Przy krawężniku zastosowano ścieki z podwójnej kostki betonowej o szerokości 10cm. Na łukach o pochyleniu jednostronnym ścieku po wyższej stronie przekroju należy nie stosować. Na długości zatok autobusowych oraz zjazdów na drogi wewnętrzne ścieki należy kontynuować w celu doprowadzenia wody do najbliższego wpustu. Krawężniki betonowe o wymiarach 15/30/100 powinny wystawać 12 cm ponad nawierzchnię, natomiast na zjazdach krawężniki powinny być "wtopione" i wystawać 2 cm ponad jezdnię. Pobocza jezdni mają szerokość 75 cm i wykonane będą z frezowiny. Od km 0+996 do km 1+073 po lewej stronie za chodnikiem w celu zabezpieczenia istniejącej skarpy zaprojektowano mur oporowy z trzech rzędów kostki granitowej 18-20cm na ławie fundamentowej o grubości 20 cm z betonu C12/15. Technologia wzmocnienia konstrukcji jezdni zakłada frezowanie istniejących warstw bitumicznych(ok.12 cm) oraz ułożenie dwóch nowych warstw (ścieralnej i wiążącej) o łącznej grubości 12 cm. Ze względu na konieczność wzmocnienia konstrukcji oraz zabezpieczenie nowych warstw przed przenikaniem pęknięć z dolnych (starszych) warstw konstrukcyjnych zastosowano pomiędzy warstwami bitumicznymi poliesterową siatkę zbrojeniową (wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz pasma min. 50kN/m). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, 2) wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych i rozbiórkowych, 3) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, 4) wykonanie robót ziemnych (korytowania) na części dróg wewnętrznych, zjazdów, placów i skrzyżowań z drogami wewnętrznymi, 5) wykonanie podbudowy na części dróg wewnętrznych, zjazdów, placów i skrzyżowań z drogami wewnętrznymi, 6) wzmocnienia konstrukcji drogi - ulicy Kamienieckiej, 7) wykonanie placu przy sklepie w km ok 0+425 8) wykonanie nawierzchni jezdni ulicy Kamienieckiej z betonu asfaltowego o łącznej grubości 12 cm, 9) utwardzenia poboczy destruktem asfaltowym. 10) wymiana istniejących krawężników oraz obrzeży oraz dobudowa nowych, 11) wymiana nawierzchni istniejących chodników oraz dobudowa nowych, 12) wymianę wpustów deszczowych 13) ułożenie ścieku z kostki betonowej, 14) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej podziemnej. Wykonawca uzgodni z Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o. i udostępni jej plac budowy w celu wykonania przez nią przebudowy sieci gazowej biegnącej w pasie drogowym ul. Kamienieckiej. Roboty związane z przebudową sieci gazowej Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. musi zakończyć do dnia 30 sierpnia 2017r. Warunki techniczne wykonania i odbioru przebudowy sieci gazowej w pasie drogowym Wykonawca uzgodni z Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ 2) uproszczonej dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 do SIWZ 3) STWiORB - załącznik nr 11 do SIWZ Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29-30 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na: wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu konstrukcji drogi, wykonaniu nawierzchni dróg i chodników, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, 2) Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności w zakresie wykonywanych czynności. 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący czynności wskazane w SIWZ będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Pracownikom odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia, osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 3 ppkt 1. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, , w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, dowodów o których mowa w pkt 10 ppkt 1lit a-d w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 3 ppkt 1. 11. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonania świadczenia. 2) W przypadku niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone czynności w pkt 3 ppkt 1 Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 3) W przypadku nie dochowania któregokolwiek z terminów określonych przez Zamawiającego, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi określonymi w umowie. 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233000-9, 45233100-0, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3107059.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1918918.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- "USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.