Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018481-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej: "Remont pomieszczeń w budynku nr 6 w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt 11/1-2015/BK - FAMI - FAMI - Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców, współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 970598756,
ul. ul. Poprzeczna
1,
66-600
Krosno Odrzańskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 3582201, e-mail
nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl, faks
68 3582708.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń w budynku nr 6 w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):43-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych, remontu pomieszczenia socjalnego oraz remontu szatni dla funkcjonariuszy w budynku nr 6 w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej - branża budowlana i elektryczna. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. do SIWZ, 2) przedmiar robót - zał. do SIWZ. Przy wycenie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem potencjalni Wykonawcy mogą posługiwać się (pomagać sobie) przedmiarem robót aczkolwiek Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie określa bezwzględnie wszystkich parametrów. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace z zakresu branży budowlanej objęte przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W terminie siedmiu dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz w/w osób. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące wyżej wskazane czynności, będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Materiały, które są konieczne do wykonania robót Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt. Materiały dostarczone przez Wykonawcę do wbudowania muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać atesty oraz certyfikaty. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś z Prawem budowlanym, 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (materiałów, urządzeń) równoważnych albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności) dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45431000-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26775.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI BUDOWLANE PRZEMYSŁAW GRZYWACZ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47416.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych, remontu pomieszczenia socjalnego oraz remontu szatni dla funkcjonariuszy w budynku nr 6 w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej - branża budowlana i elektryczna.
Zastosowanie tego trybu jest zasadne z uwagi na fakt, iż na uprzednio przeprowadzone postepowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty.
Mając powyższe na uwadze przedmiotowe postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 4) w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa samochodu dostawczego typu wywrotka
- Dostawa samochodu dostawczego typu wywrotka z kabiną brygadową
- Dostawa energii elektrycznej do Komendy Oddziału oraz Placówek NoOSG.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1163F na odcinku Bielów - Czetowice
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.