Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018720-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Urząd Miasta i Gminy Drobin: "Modernizacja oświetlenia w budynku urzędu oraz w jednostkach organizacyjnych Miasta i Gminy Drobin".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500010296-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Drobin, Krajowy numer identyfikacyjny 54664400000,
ul. ul. Piłsudskiego
12,
09210
Drobin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 2601441 w. 107, e-mail
umigdrobin@plo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja oświetlenia w budynku urzędu oraz w jednostkach organizacyjnych Miasta i Gminy Drobin".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac i czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w zakresie oferowanej ceny przy realizacji przedmiotu umowy, obejmuje m.in: 1) Wymianę oświetlenia w pomieszczeniach technicznych, pomocniczych, korytarzach oraz toaletach na energooszczędne z systemem zarządzania oświetleniem: a) dla wszystkich pomieszczeń należy wykonać projekt wymiany istniejącego oświetlenia na nowe oprawy LED, b) projekt musi zawierać wyliczenia natężenia oświetlenia, olśnienia, równomierności, moc, typ, rozmieszczenie zastosowanych opraw oraz określać uzyskaną oszczędność w zużyciu energii elektrycznej, c) określone wyżej parametry muszą spełniać obowiązujące przepisy i normy dla poszczególnych grup pomieszczeń, d) oprawy i zastosowany osprzęt musi posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty pozwalające na jego montaż w obiektach szkolnych, e) projekt przed wykonaniem prac musi zostać przekazany do akceptacji i uzgodnienia do Zamawiającego, f) prace mogą być wykonane jedynie w przypadku pozytywnego uzgodnienia projektu, g) barwa światła zastosowana w pomieszczeniach powinna być akceptowana przez Zamawiającego, h) rodzaj lamp oświetlenia sufitowego oraz barwa światła powinna być zaakceptowana przez zamawiającego, a po zakończeniu wszelkich prac instalacji elektrycznej należy wykonać komplet pomiarów natężenia oświetlenia, 2) Wymiana oświetlenia w pomieszczeniach dydaktycznych na energooszczędne z systemem zarządzania oświetleniem: a) dla wszystkich pomieszczeń należy wykonać projekt wymiany istniejącego oświetlenia na nowe oprawy LED, b) projekt musi zawierać wyliczenia natężenia oświetlenia, olśnienia, równomierności, moc, typ, rozmieszczenie zastosowanych opraw oraz określać uzyskaną oszczędność w zużyciu energii elektrycznej, c) określone wyżej parametry muszą spełniać obowiązujące przepisy i normy dla poszczególnych grup pomieszczeń, d) projekt przed wykonaniem prac musi zostać przekazany do akceptacji i uzgodnienia do Zamawiającego, e) prace mogą być wykonane jedynie w przypadku pozytywnego uzgodnienia projektu, f) barwa światła zastosowana w pomieszczeniach dydaktycznych powinna być akceptowana przez Zamawiającego, g) rodzaj lamp oświetlenia sufitowego oraz barwa światła powinna być zaakceptowana przez zamawiającego, a po zakończeniu wszelkich prac instalacji elektrycznej należy wykonać komplet pomiarów natężenia oświetlenia,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45316000-5, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
690996.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o.o. w Drobinie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
849926.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 12 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający, o którym mowa w art. 3 ust. 1-3a ustawy Pzp może udzielić zamówienie osobie prawnej, spełnione są łącznie wszystkie przesłanki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Spółka Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o.o. w Drobinie, jest spółką Miasta i Gminy Drobin. Miasto i Gmina Drobin posiada 100 % udziałów w Spółce w związku z czym spełnia przesłankę określoną w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit a) ustawy Pzp, polegającą na sprawowaniu kontroli nad osobą prawną, a w szczególności polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami osoby prawnej. Posiadanie przez Miasto i Gminę Drobin 100 % udziałów w Spółce implikuje również spełnienie przesłanki wynikającej z art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. c) ustawy Pzp, dotyczącej braku bezpośredniego udziału kapitału prywatnego w osobie prawnej.
Spółka Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o.o. w Drobinie działa na mocy Uchwały Nr XXIV/194/2016 Rady Miejskiej w Drobinie z dnia 28 lipca 2016 r. Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest wykonywanie zadań własnych Miasta i Gminy Drobin o charakterze rozwojowym i użyteczności publicznej, a w szczególności: działalności w zakresie telekomunikacji i nowoczesnych technologii miejskich; rewitalizacji i budownictwa mieszkaniowego; gospodarki nieruchomościami i utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych; świadczenie innych usług służących poprawie efektywności wykorzystania majątku Miasta i Gminy Drobin. Ponad 90% działalności Spółka Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o.o. w Drobinie, dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Zamawiającego sprawującego Wynagrodzenie w związku z czym ponad 90 % działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, a tym samym spełnia przesłankę wynikającą z art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. b) ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.