Ogłoszenie z dnia 2018-01-25
Ogłoszenie nr 500018837-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych: Druk i spedycja PRASY LEŚNEJ wydawanej przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633523-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 00011577200025,
ul. ul. Grójecka
127,
02124
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 18 55 353, e-mail
renata.dobrzynska@cilp.lasy.gov.pl; ewa.siwiec@cilp.lasy.gov.pl, faks
22 18 55 371.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i spedycja PRASY LEŚNEJ wydawanej przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych w 2018 roku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i spedycji PRASY LEŚNEJ wydawanej przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych w 2018 roku, tj. "Głosu Lasu", "Ech Leśnych", wkładek regionalnych do "Głosu Lasu", dwóch wkładek okoliczno-ściowych do "Głosu Lasu", jednej wkładki do "Ech Leśnych" (Zamawiający za-strzega sobie możliwość wydania tylko jednej wkładki lub niewydania żadnej), "Biuletynu Informacyjnego Lasów Państwowych", .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79821000-5, 79824000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
547544.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELANDERS Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
547544.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nie-ograniczonego, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej dalej "ustawą".
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
- "Usługa druku książek - 4 części"
- Usługa wydruku: dzierżawa i usługa serwisowa 24 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolor A3 (2025-2027)
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- "Usługa druku i dostarczenia poradnika dla rodziców"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.