eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przewóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2017/2018 (znak sprawy ZP-52/17)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018880-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2017/2018 (znak sprawy ZP-52/17)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549973-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 93 93, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2017/2018 (znak sprawy ZP-52/17)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-52/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na obszarze Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy na trasie z domu do szkoły, przedszkola, placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, we wszystkie dni nauki szkolnej, w okresie od dnia 04.09.2017 r. do dnia 31.08.2018 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2017/2018. Dowozem objętych będzie 39 dzieci niepełnosprawnych. Trasy przejazdu z miejsca zamieszkania do szkoły, przedszkola, placówki oświatowej i z powrotem, liczba przejazdów oraz wymogi odnośnie sposobu i rodzaju transportu z uwagi na stopień niepełnosprawności dziecka określone zostały w formularzu oferty/załączniku do projektu umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia przez cały okres realizacji przedmiotu umowy będą wykonywane: 1) w okresie od 4 września 2017 r. do dnia 30 czerwca 2018 r. przez co najmniej 10 kierowców i 10 opiekunów zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.); 2) w okresie od 1 lipca 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. przez co najmniej 1 kierowcę i 1 opiekuna zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.); 3. Czynności kierowcy i opiekuna, w zakresie realizacji zamówienia, wykonywane będą na podstawie umowy o pracę zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 4. Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu muszą posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. 5. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności kierowcy i opiekuna wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Szczegółowy zakres zmówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ (projekt umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych usług: Usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych muszą być wykonywane pojazdami zgłoszonymi do licencji Wykonawcy na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób i/lub zezwolenia Wykonawcy na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego. Usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych muszą być wykonywane (w okresie od 4 września 2017 r. do dnia 30 czerwca 2018 r.) - co najmniej 10 samochodami do przewozu osób zgłoszonymi do licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób i/lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, w tym co najmniej 3 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (szyny, rampy lub windy, pasy do mocowania wózków). Samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504991.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GAMA-Marek Samborski
Email wykonawcy: biuro@gamatrans.pl
Adres pocztowy: ul. Słomińskiego 19 lok. 109
Kod pocztowy: 00-195
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388050,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388050,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 445116,60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504991.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388050,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388050,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 445116,60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.