To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018929-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE": Dostawa artykułów biurowych, tuszów,tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS "Zdroje" w pakietach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530552-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000560-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", Krajowy numer identyfikacyjny 29141100000,
ul. ul. Mączna
4,
70780
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
918 806 260, e-mail
org@szpital-zdroje.szczecin.pl, faks
918 806 203.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, tuszów,tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS "Zdroje" w pakietach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):22/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa Pakiety od nr 1 do nr 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem Nr pakietu Nazwa Pakietu Nr 1 Artykuły do pisania Nr 2 Bloki, zeszyty Nr 3 Teczki i segregatory Nr 4 Drobne materiały biurowe Nr 5 Koperty, Nr 6 Papiery Nr 7 Rolki termiczne Nr 8 Etykiety Nr 9 Koperty utajnione Nr 10 Materiały informatyczne Nr 11 Niszczarki Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania Nr 13 Identyfikatory Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe Nr 17 Drukarki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły do pisania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13131.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19033.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bloki i zeszyty i inne akcesoria biurowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10313.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13681,20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Teczki i segregatory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15558.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21461.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Drobne artykuły biurowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23561.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31410.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koperty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29349.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOM-PAP Office Partners Marian Stępień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Papiery |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65358.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85008.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Rolki termiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1211.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1629.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Etykiety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
909.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: koperty utajnione |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3649.99
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOM-PAP Office Partners Marian Stępień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Materiały informatyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - SPS ZOZ "Zdroje"- informuje, iż działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, w zakresie Pakietu nr 10 - Materiały informatyczne, odrzucił ofertę nr 6 wykonawcy: RESPOL POLSKA Sp. z o.o., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający - SPS ZOZ "Zdroje" wymagał, aby oferta była złożona na załączniku nr 1.10 do SIWZ. Wykonawca wypełnił załącznik bez uwzględnienia modyfikacji dokonanej w dniu 20.06.2017r - dotyczącej zmiany opisów. Omyłki tej Zamawiający nie może poprawić na podstawie art. 87 ustawy PZP. Wobec powyższego Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: RESPOL POLSKA Sp. z o.o. - w/w pakietach, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Niszczarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - SPS ZOZ "Zdroje"- informuje, iż działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, w zakresie Pakietu nr 11 - Niszczarki odrzucił ofertę nr 6 wykonawcy: RESPOL POLSKA Sp. z o.o., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin oraz ofertę nr 9 wykonawcy: alebiuro.com Wojciech Świdrowski, al. 11-go Listopada 159, 66-400 Gorzów Wlkp. ponieważ ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający - SPS ZOZ "Zdroje" wymagał, aby oferta była złożona na załączniku nr 1.10 i nr 1.11 do SIWZ. Wykonawca wypełnił załącznik bez uwzględnienia modyfikacji dokonanej w dniu 20.06.2017r - dotyczącej zmiany opisów. Omyłki tej Zamawiający nie może poprawić na podstawie art. 87 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Materiały do bindowania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
371.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOM-PAP Office Partners Marian Stępień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
670.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Identyfikatory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
964.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1608.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54016.66
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIGMA Joanna Rąpała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63111.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnił w dniu 11-08-2017r. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca CK TONERY Tomasz Wirecki po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformował Zamawiającego, że nie będzie wstanie dostarczyć tonerów do drukarki firmy Lexmark zaoferowanych w pakiecie nr 15 pozycji nr 32 i poz. 33, w związku z podwyżką cen komponentów. Jednocześnie, nikt z pozostałych Wykonawców nie wystąpił do Zamawiającego z prośbą o przedłużenie terminu związania z ofertą. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zestawy komputerowe poleasingowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65040.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBIT Bartosz Polender
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79950.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Drukarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - SPS ZOZ "Zdroje"- informuje, iż działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w zakresie Pakietu nr 17, odrzucił ofertę nr 6 wykonawcy: KOM-PAP Office Partners Marian Stępień, ul. Niepołomicka 6, 93-467 Łódź, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W pakiecie nr 17 - Drukarki, Zamawiający wymagał oświadczenie producenta (zaoferowanych drukarek) lub link do strony producenta wskazującej parametr dot. czasu pierwszego wydruku (z trybu uśpienia) oraz oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Zgodnie z dyspozycja art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający pismem z dnia 06-07-2017 r. (znak ORG - WB.3710/22-2017/9057/17) wezwał wykonawcę KOM-PAP Office Partners Marian Stępień - w zakresie pakietu nr 17 - do uzupełnienia złożonej oferty o powyższe oświadczenia. W odpowiedzi na pismo dot. uzupełniania oferty, wykonawca nie dostarczył w wyznaczonym terminie wymaganych oświadczeń. Ponadto SPS ZOZ "Zdroje" działając na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. t.j. 2015.2164 z późn. zm.) pismem z dnia 06-07-2017 r. (znak ORG - WB.3710/22-2017/9057/17) poprosił wykonawcę KOM-PAP Office Partners Marian Stępień o wyjaśnienie treści złożonej oferty w zakresie Pakietu nr 17 - Drukarki, że oferowana drukarka firmy OKI - model B432dn posiada panel sterowania w języku polskim. W odpowiedzi na pismo dot. wyjaśnienia treści złożonej oferty, nie złożył w wymaganym terminie w/w wyjaśnień, a zatem nie spełnia wymogu SIWZ. Wobec powyższego Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy KOM-PAP Office Partners Marian Stępień, ul. Niepołomicka 6, 93-467 Łódź w zakresie pakietu nr 17 - Drukarki, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.